Home » , » Set Vitamin Lelaki Perkasa

Set Vitamin Lelaki Perkasa

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 23 Ogos 2014 | 8:00 PTG



Assalamualaikum......

Sepanjang sejarah hubungan seksual suami isteri merupakan kisah yang penuh suka dan duka.Paling memberi nostalgia dan paling sensitif untuk dibincangkan secara terbuka terutama pada yang bermasalah.

Boleh jadi seorang profesional atau pengurus yang berjaya atau pekerja yang dapat menyelesaikan banyak problem ditempat kerja.Tetapi mudah tewas bila bersama untuk hubungan seks.Bukan perkara ejek ejekan tetapi kenyataan.

Dan pada yang tiada bermasalah wajib bersyukur.Anugerah besar kurniaan keatas kita seharusnya dijaga dengan sebaiknya. Ummisihatcantik.com dengan dua produk Shaklee iaitu Vita-E Complex dan juga Zinc Complex.Boleh memberi penyelesaian secara selamat dan berkesan kepada bermasalah.Atau yang ingin mengekalkan kebolehan seksual lelaki.

Vita-E Complex adalah sejenis antioksida yang kuat boleh larut didalam lemak menyokong kesihatan jantung,otak dan prostat.Meningkatkan fungsi imun,kolon serta peparu.Paling penting meningkatkan kebolehan reproduktif dan kiraan sperma.

Sementara Zinc Complex hadir didalam sel tubuh badan sebagai zink yang bertindakbalas dengan enzim didalam pelbagai aktiviti biokimia.Sangat perlu untuk tumbesaran dan perkembangan. Zinc Complex akan memperbaiki kebolehan seksual dan meningkatkan nafsu seks seseorang lelaki.

Anda boleh mencuba produk shaklee ini melalui nasihat dan penerangan dari ummisihatcantik.com. Jangan malu malu hubungi saya secara online atau telipon sahaja.Insyaallah baik dan berbaloi.

Hj Azizan Bin Ismail
019 6570049


                         



0 comments:

Catat Ulasan