Home » » Multivitamin,apa yang perlu diketahui....

Multivitamin,apa yang perlu diketahui....

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 26 Ogos 2014 | 10:24 PG

Assalamualaikum......

Dikatakan selain glukosamina didalam Joint Health Tablet dan minyak ikan didalam OmegaGuard,multivitamin Vita-Lea adalah antara produk terlaris yang digunakan oleh pengguna produk Shaklee.

Sepanjang pembabitan  dengan produk kesihatan berjenama Shaklee banyak perkara yang dapat dipelajari.Sekarang ni Shaklee sudah menjadi satu fenomena.Sebut sahaja Shaklee ramai yang sudah mengetahui akan keberkesanan produk kesihatan daripada Amerika ini.Terutamanya kaum wanita,merekalah yang paling ramai menggunakan produk tersebut.

Setelah merasai sendiri akan sentuhan Shaklee pasti seseorang itu akan mula percaya.Untuk melihat hasil didalam pengambilan supplement Shaklee.Perlukan sedikit masa,ini kerana tubuh kita perlu bekerja dengan produk yang diambil untuk melihat kesannya.Customer kami daripada group ummisihatcantik.com begitu memahami keadaan ini..      



Multi vitamin Shaklee dikenali sebagai Vita-Lea adalah antara produk kegemaran ramai.Ini kerana Vita-Lea adalah sebagai pelengkap kepada keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh seharian.Saya amat mengesyorkan kepada kenalan dan sahabat handai kebaikan dan kelebihan Vita-Lea.Kekurangan vitamin dan mineral dapat ditampung oleh Vita-Lea ini.Selalunya kita susah untuk melengkapkan keperluan vitamin dan mineral seharian kita kerana banyak faktor.

Makanan berkhasiat yang sepatutnya dimakan mudah sahaja kehilangan zat zatnya disebabkan cara penyediaan atau penyimpanan yang salah.Untuk melengkapkan 12 vitamin serta 7 mineral didalam  hidangan seharian bukan lah satu perkara yang mudah.Dengan Vita-Lea semuanya tersedia.Faedah multivitamin Shaklee ini begitu besar.Ianya secara berkesan akan meningkatkan kesihatan dan juga kecergasan secara menyeluruh jika diambil secara betul dan berterusan.

 Vita-Lea juga menyokong jangka hayat hati,usus serta mata.Selain itu akan meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi.Paling penting ia akan memberi perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas.

Jadi tunggu apa lagi,tidak terlambat untuk merasai kebaikan yang tersedia secara alami untuk kesihatan kita .Hubungi saya untuk penerangan lanjut atau nasihat mengenai keperluan kesihatan anda.

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya
019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia


Salam Sayang
Ummi Damia Aliah



                       

0 comments:

Catat Ulasan