Home » » kali pertama kenal vitamin shaklee???perlu tau mesti halal!!!!

kali pertama kenal vitamin shaklee???perlu tau mesti halal!!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 11 Ogos 2014 | 9:14 PG

Assalammualaikum

Hari ni saya nak kongsikan dengan rakan2 semua mengenai vitamin pertama saya makan dan terus jatuh cinta dengan vitamin tersebut. tak lain adalah vitamin shaklee. sebelum ni saya tidak kenal vitamin shaklee. setelah saya mencari maklumat akhirnya saya terjumpa blog menerangkan apa yang saya ingin kan. iaitu vitamin untuk menyusukan bayi.
ketika itu saya dalam pantang Anak 3 (Damia Syafiyyah).

inilah vitamin yang saya makan semasa menyusukan damia. bagusnya ianya selamat dan semulajadi , yang penting adalah halal. Alhamdulillah vitamin shaklee sangat sesuai dengan saya. sehinggalah saya terus join member. dan ingin membantu kawan2 semua untuk mengenal lebih dekat lagi tentang vitamin shaklee.


sebarang pertanyaan sila hubungi saya

019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia


Salam Sayang

Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan