Home » , » Ditiup semangat untuk lebih berjaya ..!!!

Ditiup semangat untuk lebih berjaya ..!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 13 Ogos 2014 | 5:33 PTG

Seronok bila melihat rakan rakan sid yang berangkat ke USA hari ni. rasa ingin terbang juga mengikut mereka. tapi apa kan daya.masih belum cukup syarat untuk ke sana. InshaAllah tahun depan ada rezeki untuk kami ke itali atau umrah. semuanya ditanggung oleh pihak shaklee. seronok kan. .setahun sekali bercuti keluar negara. semuanya ditangan kita. usaha kita.
 Dalam bisnes harus ada impian yang besar. biar nampak gila dimata orang itu menandakan bahawa impian itu adalah betul. dan berusahalah untuk menjadikan impian tersebut terlaksana.

segala impian kita harus dikongsi bersama ibubapa dan keluarga kita. mohon restu dari suami dan ibu bapa kita. minta mereka doakan kejayaan kita.
Alhamdulillah saya mempunyai ibubapa .mertua dan suami serta anak2 yang faham keinginan saya. dan mereka selalu mendoakan dan memberikan kata2 semangat kepada saya.
Dan SMT adalah penguat semangat saya. kerana didalamnya ada amanah yang harus di laksanakan dan sudah tentu saya ingin mereka mencapai hajat masing 2.

semoga impian saya untuk melihat semua warga SMT  terbang ke mana2 destinasi  percutian shaklee dan mendapat pendapatan 5 angka berjaya. Aamiin. .

salam sayang
ummi ita

0 comments:

Catat Ulasan