Home » , , » Vitamin sakit sendi shaklee

Vitamin sakit sendi shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 5 Julai 2014 | 7:32 PG

Assalammualaikum sahabat blog saya sekalian. Apa khabar semuanya. .semoga bertambah sihat agar dapat kita menjalani ibadah puasa dengan sempurna pada tahun ini.

Bagaimana keadaan ibu bapa kita di kampung ye. Adakah mereka sihat dan dapat menjalani ibadah puasa dan bertarawih agaknya. Saya Doakan agar semuanya berkeadaan baik.

Alhamdulillah,  siang tadi saya hubungi ibu dan abah dan mereka mengatakan sangat seronok dan sihat dibulan Ramadhan ni dan ingin mengandakan amalan fardhu dan sunat. Cumanya lutut rasa lenguh-lenguh   sedikit. Biasalahkan , bukan kata Ibubapa saya yang lenguh-lenguh , malah kita yang usia muda dari mereka, turut merasai kesakitan kaki dan lutut terutama bila banyak melakukan aktiviti luar .

Tetapi shaklee ada vitamin yang sesuai untuk sendi anda.,selamat dan semulajadi.


Shaklee Advanced joint health Tablet mengandungi ekstrak unik boswellia aktif dengan paten tertunda,  ekstrak jagung dan nutrient penting lain termasuk Zink,  Tembaga , Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.  Campuran formula saintifik ini juga mengandungi ekstrak jagung yang membekalkan satu sumber glukosamina yang pekat dalam campuran yang akan memanfaat kesihatan sendi dengan berikut :

1. Menyokong keselasan sendi
2. Membantu mengekalkan tulang rawan
3  Memelihara tisu penyambung yang sihat.



Sudah semestinya saya dan suami mengambil AJHT ini setiap hari. Sebiji ketika bersahur dan sebiji malam. sangat rasa selesa dan lenguh2 kaki  semakin berkurangan. Saya akan pastikan membawa bekalan AJHT kemana saja kami pergi.
Anda pasti akan merasai perbezaannya. Sempena Bulan Ramadhan yang Mulia ini , apa kata kita hadiahkan Advanced Joint Health Tablet kepada kedua ibubapa kita.Mereka pasti menyukainya.

klik disini untuk pesanan anda
vitamin sakit sendi

Hubungi saya
019 655 0049 Siti Rozita Othman
Fb CT Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan