Rahsia Campuran 3 Air Badan Kurus Dan Jerawat Hilang?!!! ESP Ke??

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 1 Julai 2014 | 6:28 PG

Rahsia Campuran 3 Air Badan Kurus Dan Jerawat Hilang?!!! ESP Ke??

Assalammualaikum dan salam Ramadhan semua.

Awal julai dan sudah masuk 3 Ramadhan , Alhamdulillah bersekempatan lagi untuk kita menjalani ibadah puasa pada tahun 2014 ini . semoga dengan peluang ini dapatlah kita semua memperbaiki ibadah kita dan bertambah baik amalannya dari tahun2 yang sudah.

Dengan usia yang semakin meningkat dan mempunyai 2 org anak kecil dan 2 orang yang meningkat remaja,  sejujurya amat memenatkan dan memerlukan tenaga extra .power ummi. semua nak kene pantas .kalau tidak memang kelam kabut jadinya.

Tambah dengan kurang tidur dan rehat. .pasti dengan mudah akan mendapat pelbagai penyakit dan emosi pun tak terkawal.mulalah stress dan mudahlah untuk jerawat keluar. .arghh tak suka kan.

Adalah penting untuk saya mengamalkan makanan seimbang dan memakan suplemen untuk membantu daya tahan badan saya dari penyakit yang tidak diingini.

Alhamdulillah setelah hampir 2 tahun mengenal dan memakan vitamin shaklee,  saya dapat rasanya tahap kesihatan kami sekeluarga bertambah baik. jarang dah kena demam selesema dan batuk.

untuk berpuasa kali ni setiap waktu bersahur saya akan mulakan dengan cinch + ESP dan Performance drink.
seronoknya berpuasa dengan set ni. sangat mudah dibancuh dan perut merasa kenyang hingga ke petang.

saya lebih suka minum cinch cafe latte dan ESP dibancuh bersama. 

manakala performance drink akan dibancuh dengan air sejuk sesudah itu. .fuhhhh lazat. segar rasa badan. 

semestinya saya akan mengesyorkan untuk semua minum set mighty triple gems ni. sangatlah sesuai untuk semua dari pelajar sekolah sehinggalah untuk ibu bapa kesayangam kita.

Agak belum terlambat kita menghadiahkan mereka set 3M ini untuk bekalan ketika berpuasa sekarang. tanda kasih sayang anda kepada mereka.

sebarang pertanyaan dan pesanan anda boleh hubungi saya di talian

019 6550049 Siti Rozita othman
FB: CT Rozita Othman
Sid shaklee melaka dan seluruh Malaysia dan Indonesia

1 comments: