Home » , , » Impian nak kaya dengan bonus shaklee !!!!

Impian nak kaya dengan bonus shaklee !!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 3 Julai 2014 | 2:29 PTG

Assalammualaikum dan selamat pagi. semoga hari ini kita dapat menjalani kehidupan dengan penuh keceriaan. Alhamdulillah kita berpuasa hari ke 5.jangan jadikan puasa sebagai alasan untuk kita berehat. Sedangkan puasa yang dapat mengajar kita erti kesabaran yang tinggi.  semangat kerja dan usaha harus ada. semestinya kita mengejar keberkatan dan kebahagian dunia akhirat. 

Semua orang ada matlamat dan impian masing- masing dan seharusnya kita patut bangga mempunyai impian kerana kita ingin berubah kepada yang lebih baik. Dan impian itu sepatutnya di realisasikan untuk hadiah kepada diri kita sendiri.  walaupun impian itu berkaitan dengan keluarga kita. kerana kita akan merasa bangga sebab ianya sudah tercapai .

untuk membuat berjaya dengan cemerlang kita harus ada impian yang  'gila' . hingga orang lain boleh kata 'gila angan2 ko' itulah impian sebenar kita dan semestinya impian itu masuk akal dengan keupayaan kita sendiri.


Suatu hari Anak sulong saya tak dapat tidur. saya lihat jam dah jam 2 pagi. saya lihat dia menulis dan menampal sesuatu di atas kertas .Ayahnya waktu itu bekerja malam.
esok paginya saya lihat ada 2 keping kertas tertampal di dinding bilik nya. siap ada gambar lamanya masa kecil dulu.Rupanya itu yang membuatkan Aliah tak dapat melelapkan mata.

Terpegun saya seketika kerana kak long sudah pandai membuat impian besar untuk dirinya. hebat aliah maisarah. Semoga impianya akan tercapai. Aamiin. sudah semestinya saya percaya setiap keinginan akan terlaksana dengan usaha yang kuat dan tidak pernah luntur semestinya dorongan dan sokongan harus diberikan sama seiring.

Begitu juga dalam Group Sinergi Muslimah Terhebat (SMT), group super hebat shaklee saya.  rata - rata semuanya sudah tetap dengan impian masing2 , dan kami berharap agar dapat menjadi jutawan muslimah yang berjaya agar dapat membantu orang lain untuk terus berjaya dunia akhirat Aamiin.

Anda ingin bersama kami . pastinya 'ye' dan hubungi talian di bawah dan klik mana pilihan anda.

set kecantikan shaklee
.
019 6550049 Siti Rozita Bte Othman
fb CT Rozita Othman
Sid melaka , seluruh Malaysia dan Indonesia

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

0 comments:

Catat Ulasan