Home » , » Makin bertenaga ketika berpuasa. kulit pun tak kering .

Makin bertenaga ketika berpuasa. kulit pun tak kering .

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 4 Julai 2014 | 12:27 PTG

Alhamdulillah. rezeki bulan ramadhan. ramai yang sukakan performance drink ni, untuk tenaga berpanjangan ketika berpuasa. Rasanya yang sedap diminum sejuk atau suam. 

Anak dara saya memang sukakan performance ni. .katanya segar bila belajar di Sekolah dan tak penat. itulah yang kita inginkan agar anak2 kita dapat menjalani ibadah puasa dan dapat menumpukan pada pelajaran. 

Minuman hidrasi tulen , Para pekerja dan sesiapa yang mengemari sukan lasak boleh menyebabkan tubuh badan kita kehilangan nutrisi penting yang diperlukan.

Shaklee performance merupakan pilihan yang terbaik dan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan seharian kita.

Terbukti secara klinikal bahawa dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuh akibat kecederaan otot.


Sangat sesuai untuk para atlet,  mereka yang berpuasa,  sebelum dan selepas pembedahan. tidur lewat malam , cirit birit , tiada selera makan,  rendah paras gula,  kulit kering.  demam dan sebagainya.

Semestinya Performance Drink Shaklee pilihan kita semua,  saya dan Anda.

sila klik disini performance drink anda.
PERFORMANCE DRINK
hubungi saya
019 6550049 Siti Rozita Othman
FB :CT Rozita Othman
SID Melaka, seluruh malaysia dan Indonesia

salam sayang
ummi damia aliah

0 comments:

Catat Ulasan