Home » » Tekanan Darah Tinggi , Kencing Manis Dan Kolestrol Baik Selepas Makan Vivix

Tekanan Darah Tinggi , Kencing Manis Dan Kolestrol Baik Selepas Makan Vivix

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 21 Disember 2016 | 11:11 PG

Tekanan Darah Tinggi , Kencing Manis Dan Kolestrol Baik Selepas Makan Vivix.

Ini kisah customer saya, Puan Siti Saleha Abu Bakar. Ikuti kisah beliau ;)


"Syukur Alhamdulillah botol ke 3 pengambilan Vivix keatas saya. Sebelum ni saya dah ambil pelbagai supplement shaklee dari 2013.
Saya teruja dan suka dgn vivix pada saat ingin memberi supplement yang senang diberi kepada orang tua.

Satu ketika mertua saya jatuh sakit. Kurang daya tahan atas penyakit yg dihadapinya (kencing manis/darah tinggi) saya nekad beri minum stiap pagi Vivix. Alhamdulillah 4 hari saja. Beliau beransur sihat.

Pada masa yang sama saya sendri mencuba. Teruja sepanjang pengambilan dalam masa 1 bulan BP saya menurun. Hampir bulan kedua, Doktor syorkan saya stop ubat, tapi saya nekad ambik 1/2 biji sj. Dalam pada masa yg sama saya share ambil dgn suami. Sebab suami tegar kolestrol jahat tinggi. Alhamdulillah dari 7 turun ke 5. Itu dlm 2 mggu minum Vivix. Seronokkan. Saya juga ambik vitamin C dan Cinch Tea.. Sbb saya sukakan nya"

Begitulah kisah customer saya yang sangat teruja mengamalkan vitamin-vitamin dari Shaklee. Alhamdulillah ;)

Hubungi saya untuk pertanyaan dan pembelian viviv dan vitamin shaklee lain.

019 6550049 kak Ita
Wakil shaklee anda

#SMT


1 comments:

  1. Vivix shaklee terbaik untuk tahap kesihatan kita. Tak rugi mencuba.

    BalasPadam