Home » , » Mee Udang Mak Jah , Pantai Remis Tanda Ingatan

Mee Udang Mak Jah , Pantai Remis Tanda Ingatan

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 6 Disember 2016 | 12:59 PTG

Mee Udang Mak Jah , Pantai Remis Tanda Ingatan

Kebiasaannya bonus dan untung runcit dari bisnes shaklee saya setiap bulan  masuk dalam akaun. Jadi mudah untuk pusing balik modal dan saya asingkan untuk beli lagi stok shaklee dan bayar bil pos laju dan telifon/internet.

Sesekali saya ambil sedikit dan asingkan masuk tabung dari duit untung runcit untuk beli barang idaman , contoh macam beg tangan dan tudung dll.
 Puas hati sebenarnya bila beli guna duit sendiri. Bila ada matlamat dari situ kita perlu usaha atau kerja lebih keras lagi kalau nak impian kita jadi kenyataan.



Selain itu ada saya asingkan untuk ibu dan mertua , juga belanja anak2 makan. Tak mahal2 pun. Cukup sekadar ikut kemampuan .Yang penting anak2 merasai keseronokan tersebut dan menghargainya. Penting untuk saya mengembangkan empayar shaklee dan  minta anak2 mendoakan kerana ini bisnes mereka juga. Bisnes keluarga .

Berminat ingin mencuba vitamin shaklee yang dijamin halal . Selamat .semulajadi dan di sukai ramai.hubungi saya;

Wakil Shaklee Anda
019 6550049 ITA

0 comments:

Catat Ulasan