Home » » Berdoa Dan Berusaha seiring Untuk Kejayaan Dunia Akhirat.

Berdoa Dan Berusaha seiring Untuk Kejayaan Dunia Akhirat.

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 14 Disember 2016 | 1:43 PTG

Nikmat Allah ni terlampau besar. Banyak. Hebat..luas sangat.

Dari segi pengajaran yang berikan tak terfikirkan dek akal , tetapi sebenarnya saban masa sentiasa Allah kurniakan nikmatNya kepada hamba2.

Dah selalu saya kongsikan tetapi saya suka berkongsikan berkali2 kerana apa yang terjadi kepada saya memang ajaib.

Selama 5 tahun kak ita bernikah dengan abang aji , Nak tau tak ?, tak pernah sekali pun kak ita merasa nikmat hamil. Berbagai cara kami dah usahakan . Perubatan moden juga tradisional. walaupun kami tiada masalah besar untuk mendapatkan zuriat tetapi rezeki masih belum berpihak kepada kami.

Pada suatu hari, saya merasa kurang sihat dan ketika itu suami tiada dirumah.saya merasa perubahan atas diri saya, tetapi bila saya buat sendiri tes kehamilan.. negatif.😢
Disebabkan aturan haid saya tidak teratur (kadang2 setahun 2 kali ) jadi saya sudah tidak begitu berharap. Sebab nak pujuk diri sendiri sebenarnya. Tak tak mo nangis2.

Dipendekkan cerita, bila saya merasa sesuatu pergerakan dalam perut saya, saya tak sedap hati . Jadi saya minta tolong kawan hantar ke klinik. Bila doc sahkan saya hamil, saya terkejut Dan yang lagi memeranjat kan lagi, doc bagitau usia kandungan saya ketika itu sudah 5 bulan. Subhanallah..

Yang buat saya lagi rasa hebatnya kuasa Allah, kak long Aliah Maisarah lahir ketika usia kandungan saya 27 minggu dan beratnya 1.25kg. Alhamdulillah sekarang kak long sudah 14 tahun dan sihat semuanya.

Bila di dedahkan dengan ilmu suplemen,  saya sudah memperkenalkan vitamin kepada mereka sedari kecil dan mereka pun sangat mengemarinya.

Sejak makan suplemen , makin berusia ni,  makin subur lak. 😂 syukur alhamdulillah.
Jadi jika ada sahabat2 yang ingin mengetahui hal kesuburan , Kehamilan dan penjagaan bayi pramatang.
Boleh hubungi saya.

019 6550049 ITA
www.ummisihatcantik.com

#TsunamiProG20
#tsunamishaklee
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji
#SinergiMuslimahTerhebat
#SMT
#shakleemelaka
#kolagenbuy6free1


0 comments:

Catat Ulasan