Home » » Cipta Impian Dan Usaha Hingga Menjadi Kenyataan

Cipta Impian Dan Usaha Hingga Menjadi Kenyataan

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 11 Disember 2016 | 3:20 PTG

Cipta Impian Dan Usaha Hingga Menjadi Kenyataan

❤11/12/2017❤

Saja tepek tarikh ni untuk peringatan kak Ita.

1. Target saya pada tahun 2017 ada  leader baru dalam #SMT dan saya naik rank Senior coordinator dan Ada leader juga turut naik rank. syukur Alhamdulillah berkat doa dan usaha kami berjaya melalui fasa2 tersebut. Semua Leader kak ita efektif dengan jaya nya dan Group #smt pun dah berkembang biak , point pun besar. Kami dah lepas untuk ikut trip umrah yang shaklee anjurkan. Subhanallah.



2. Berjaya juga akhirnya sarung jubah masa nikah dulu. Sampai harini kak ita simpan lagi. Buat kenangan dan penguat semangat. Nanti kak ita ambil gambar terbaru ye. BerJubah dan bershawl lilit 😉.
Gambar tahun 2010. saja tepek nak bagi semangat.

Lepas buat blog kak long dan kak ngah sempat ummi berimpian. Senyum2 sambil menaip. Dalam hati tak putus berdoa. Moga tercapai hajat saya tu.

Nak berjaya kita mesti ada matlamat/target kan...Betul tak?
Awal pagi tadi, abang aji pun dah pesan suh doa banyak2. Minta ampun dosa, Minta jadi hamba pilihan , Minta iman yang soheh, amalan2 soleh, Minta kurniakan sifat2 sahabat kepada kita. Cinta pada Allah swt. Cinta pada Nabi muhammad saw .Cinta pada perjuangan jalan agama.


Doa untuk kita. Siapa kita?
Diri sendiri. Suami. Mak ayah. Adik beradik. Zuriat keturunan. Dan umat muhammad musliman muslimat yang masih hidup dan yang telah meninggal. Aamiin.

"Tiada yang mustahil impian besar kita akan menjadi Kenyataan." In sha Allah.

Pengharapan keredhaan Allah.

019 6550049 kak Ita
Wakil Shaklee anda

#TsunamiProG20
#tsunamishaklee
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji
#SinergiMuslimahTerhebat
#SMT
#shakleemelaka
#kolagenbuy6free1






0 comments:

Catat Ulasan