Home » » Pelajar Juga Mampu Jana Pendapatan Sampingan Dengan Bisnes Online Shaklee

Pelajar Juga Mampu Jana Pendapatan Sampingan Dengan Bisnes Online Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 10 Disember 2016 | 1:36 PTG

Pelajar Juga Mampu Jana Pendapatan Sampingan Dengan Bisnes Online Shaklee

Dengan ekomoni sekarang ni agak susah untuk mencari pekerjaan. Ada 10  Kekosongan tetapi yang datang beratus orang. Jadi peluang untuk dapat pekerjaan agak tipis. Tapi itu bukan penghalang untuk kita terus berdiam diri. Banyak lagi cara lain untuk kita keluar dari permasaalahan. Setiap ujian pasti ada jalannya.

Bila kita dengar pelajar dapat buat side income 3-4 angka sebulan sudah tak pelik dalam masyarakat sekarang. Yelah.. nak buat bisnes bukan wajib ada kedai fizikal pun. Yang penting mesti ada ilmu dan mentor yang boleh bantu kita. daripada online facebook dan buat benda yang tidak berfaedah, lebih baik buat benda yang menguntungkan diri sendiri dan membantu orang lain.

contoh yang terbaik ialah bisnes online shaklee. Shaklee ialah produk supplements yang sudah lama bertapak di Malaysia. apa yang membuatkan ianya lebih senang sekarang ialah bisnes shaklee boleh buat 100% online hanya hujung jari sahaja asalkan ada internet.

KENAPA BISNES ONLINE SHAKLEE JADI PILIHAN.


1. Bisnes ni tidak memerlukan modal yang besar. Hanya memerlukan RM 69 untuk mendaftar sebagai ahli. Kalau nak jadi ahli secara percuma pun boleh tapi bersyarat. Syarat2 nya anda perlulah membuat pembelian bernilai lebih kurang RM 700 bersamaan 200 UV. Kalau nak jimat lagi, barang-barang yang bernilai RM 700 tu kita ambil daripada customer-customer kita atau kita share dengan kawan dan family kita. Jadi kita dapat free keahlian . Bagus kan.

2. Perniagaan ini macam konsep DROPSHIP.macam mana dropship tu? Dropship satu sistem di mana kita tidak menyimpan stok sendiri di rumah. Sekiranya ada permintaan, barulah kita membuat pembelian secara terus dan pihak Shaklee sendiri akan terus pos kepada customer kita. Mudah tak?   Ianya tidak seperti perniagaan yang lain di mana kita perlu mengeluarkan sejumlah modal yang besar untuk memulakan bisnes. Itu baru barangan, belum lagi sewa tapak, premis, bil dan  sebagainya. Senang kan, produk dah ada, cuma kita tinggal pasarkan sahaja. Tu kak ita kata pelajar dan lepasan Universiti pun boleh buat bisnes shaklee ni.

3. Nak order barang kat shaklee pun sangat lah mudah. Kita klik2 aje kat web shaklee dah sediakan ataupun kalau line tenet tengah buat hal.. kita call aje shaklee. Ada bahagian pemasaran akan uruskan order kita. Bagi no id kita, barang nak order dan alamat penghantaran..sekejapan je dah selesai. Paling cepat esok dah sampai. Kalau order lepas jam 3 petang jawabnya lusa baru barang sampai. Barang2 shaklee akak pos dari hari isnin hingga hari jumaat.

4. Jangan risau kelas-kelas shaklee tiap bulan diadakan. Kita boleh join sekali. Belajar mana yang patut. Terutamanya mengenai produk. Kalau jauh2 ada masalah pengangkutan, jangan khuatir kita ada group whatsapp dan belajar secara on9. Mudah sangat dah sekarang. Nak dengan tak nak aje.

Kesimpulannya amatlah senang dan mudah bagi pelajar yang ingin mencuba untuk melakukan bisnes ini secara part time. kalau yang takde kenderaan pun boleh berbisnes. Yang penting perlu ada internet acsess dan gadjet yang canggih sikit supaya boleh beronline. Tapi zaman sekarang hp korang lagi canggih dari hp kak ita kan. Bab tenet ni jangan cite. Korang lagi mahir. Jadi dari duk melahu je baik kita berbisnes. Dapat duit dik. Rezeki pun halal.

Bisnes2 jugak, tapi jangan sampai mengabaikan pelajaran pulak. Nama pun baru Part time kan , kena pandai bahagikan masa belajar dan berbisnes. kalau dah habis belajar terus sambung buat Full time, tidak mustahil anda mampu menjana sehingga 4, 5, 6 angka sebulan..tak sempat sambung kerja dah dapat income ribu2 .. betul tak.

Hubungi kak ita untuk pertanyaan lanjut dan pendaftaran keahlian.

019 6550049
Mentor shaklee anda.

Fb : siti Rozita Othman
fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Instagram:vitaminsemulajadi_sihatcantik

0 comments:

Catat Ulasan