Vivix Ubat Pesakit Darah Tinggi dan Kencing Manis . Pesakit Sangat Teruja.

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 3 Oktober 2016 | 10:40 PTG

Vivix Ubat Pesakit Darah Tinggi dan Kencing Manis . Pesakit Sangat Teruja. 


Vivix menjadi pilihan utama ramai rakyat malaysia juga, apabila mengetahui kelebihan dan keberkesanannya. Kami juga telah memilih vivix. Jom kita selami apa keistimewaan vivix .Vivix Ubat Pesakit Darah Tinggi dan Kencing Manis . Pesakit Sangat Teruja.


 Keistimewaan Vivix Shaklee
***********************************
1. Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


2. Memperbaiki sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin terganggu. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



Siapa yang perlukan vivix?
Vivix Shaklee ini untuk kita semua, sebabnya kita semua ni terdedah dengan penyakit dan sel-sel kita setiap hari terdedah dengan radikal bebas dan akhirnya boleh merosakkannya. Namun secara khususnya,  Vivix sangat digalakkan untuk di minum oleh mereka yang ada penyakit seperti ;

✔awet muda dan anti-penuaan
✔Mengurangkan risiko penyakit jantung ✔diabetis
✔strok
✔asma
✔gout
✔kolesterol yang tinggi
✔SLE
✔perokok
✔lemah sistem imun


Sila Hubungi saya untuk pertanyaan dan order :
019 6550049 Siti Rozita
Wakil Shaklee 

Melaka.


#hi5shaklee
#SinergiMuslimahTerhebat(SMT)
#TsunamiShaklee
#ShakleeMelaka
#promoOmega
#vivixpilihanramai

0 comments:

Catat Ulasan