Home » , » Omega Shaklee untuk Sakit sendi dan cairkan Kahak

Omega Shaklee untuk Sakit sendi dan cairkan Kahak

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 31 Oktober 2016 | 1:06 PG

Bila kita tahu produk yg kita makan dan guna tu selamat, memang kita akan pastikan orang yang kita sayang pun gunakannya, tak mahal pun, berbaloi sebab tahan lama dan paling penting ia memang berkesan. Sudah 5 tahun saya seisi keluarga konsisten makan set shaklee ni .
.
Anak2 saya pun suka makan omega. Nutriferon. Vitamin C chew dan vitalea kids.
.
Alhamdulillah kalau dulu sering demam selesema dan asma. Sekarang ni tidak lagi. Jarang sangat demam dan kalau demam selesema cepat sembuh kembali dan tiada batuk berkahak.
.
Saya memang tak ragu2 lagi nak bagi  vitamin shaklee yang disediakan khas untuk kanak2 kepada anak saya. Tambah kita sudah tau bahawa suplemen shaklee memang telah terbukti berkesan dan diiktiraf lagi.
Sebab itulah saya tetap dengan shaklee dan tiada yang sepertinya.


Bulan ni Promo Omega dan Vitalea kids memang sesuai untuk anak2 kesayangan kita.
Hari ni last promo. Memang rugi tak beli sekarang.

HUBUNGI SAYA SEKARANG;
019 6550049 ITA
Pengedar shaklee anda

Web : www.ummisihatcantik.com
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#promoOmegaTerbaik

0 comments:

Catat Ulasan