Home » » Cabaran Bisnes Dari Rumah

Cabaran Bisnes Dari Rumah

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 27 Oktober 2016 | 1:00 PTG

Hari #1 : Gambar SOHO
Sempena #tsunamishaklee saya akan kongsi sedikit intisari kehidupan saya berbisnes dari rumah dgn kawan2 di FB saya. Hari ni saya nak kongsi gambar SOHO saya.

SOHO saya banyak tempat. Meja ni antaranya, saya kongsi dengan suami saya. Nampak tak jam . Pen . Kunci , pil box dan dompet tu suami saya punya. Senang nak capai time nak pi kerja nanti. Meja ni dulu tempat saya buat bisnes roti. Tu yang nampak panjang dan tinggi.sekarang saya gunakan untuk bisnes Shaklee pulak. Meja ni saya sering gunakan untuk kerja2 mengunakan laptop, order barang dan bungkus barang2 customer. Senang nak capai vitamin di rak sebelah meja dan plastik yang saya susun di bawah meja.

Kebanyakan masa saya juga di kerusi ruang tamu dan didalam bilik , sambil tidurkan anak , boleh jawab pertanyaan customer dan juga kongsi maklumat dengan para  customer , group family SMT dan Group Customer.

Kadang2 dalam kereta pun boleh. Asal dapat jawab persoalan cust dan terus order barang. Saya suka dan seronok apa yang saya lalukan sekarang. Siap kerja rumah tangga. Sambil buai pun boleh jalankan tugas on9. Tak kisah di mana tempatnya di dalam rumah kita asal kita selesa dan semua kerja selesai. Tip top.

Jom meriahkan cabaran!!

019 6550049 kak Ita
Fb : Siti Rozita Othman

#bisnesdarirumah!
#Hi5Shaklee
#SinergiMuslimahTerhebat
#TsunamiShaklee
#shakleeMelaka
#smt

0 comments:

Catat Ulasan