Home » , » Daftar keahlian Shaklee Kita Dapat Sihat Dan Bonus Lebih. !!

Daftar keahlian Shaklee Kita Dapat Sihat Dan Bonus Lebih. !!

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 11 Oktober 2016 | 9:04 PTG

Setiap kali ada Customer yang beli vivix dan vitamin shaklee daripada saya, maka saya tau mereka sangat-sangat mengambil berat mengenai kesihatan mereka dan keluarganya. Jadi tangungjawab saya untuk pastikan mereka mendapat keberkesanan daripada vitamin yang mereka makan. Haruslah konsisten dan berterusan .

Beli 2 vivix terus dapat free member. Free vitamin c . Free pos dan bonus pada pertengahan bulan depan. Sapa nak bagi kan. Shaklee je lah. ..

Bila customer memberi feedback yang baik.saya merasa sangat seronok dan bersyukur. Asbab vitamin shaklee ni saya dapat membantu mereka diluar sana dari segi tahap kesihatan juga ekonomi.  

Dari kenal sebagai customer terus menjadi sahabat. Dan yang bertuahnya saya bila mereka terus ingin mendaftar keahlian di bawah SMT. Saya sedia membantu membimbing mereka dan anda juga. Rezeki Allah sangat luas. Kita akan sama2 berjuang mengembangkan bisnes shaklee ini. 

Masa saya mula2 makan vitamin shaklee 5 tahun yang lalu. Begitulah perasaan saya. Nak sihat dan banyakkan susu agar dapat menyusukan anak . Kerana anak sebelum tu tak dapat menyusukan kerap kerana lahir awal.  
Alhamdulillah hajat saya tercapai. Kemudian saya share dengan kawan2 lain alhamdulillah makin ramai yang kenal dan membeli. 

Di situ mulanya niat saya ingin membantu mereka diluar sana agar bertambah sihat dan dalam masa yang sama mereka mendapat income bulanan. Percayalah. Saya sudah mengalaminya. 

Dalam group kami pelbagai ilmu kita dapat belajar, ada kelas blog dan kelas bisnes yang di buat oleh shaklee dan upline setiap bulan . Jadi peluang terbuka kepada semua. 

Dalam shaklee mereka yang rajin usaha dialah yang akan dapat lebih. Syok kan. Adil dan saksama. 

Saya masih mencari mereka yang ingin sihat dan mengumpul bonus setiap bulan.

Berminat untuk sama2 saya dalam team Sinergi Muslimah Terhebat dan ingin mencuba vitamin shaklee yang dijamin halal . Selamat .semulajadi dan di sukai ramai.

HUBUNGI SAYA SEKARANG
019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka


#hi5Shaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#tsunamishaklee
#PromoOmega
#vivixterbaik

0 comments:

Catat Ulasan