Hindari Stress Dengan Vitamin Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 12 Oktober 2016 | 11:10 PG

Vitamin Hindari Stress 

Tadaaaa.. Ai sudah masak U. Tak sempat nak stress pagini, abang aji balik kerja dah bawa balik lauk ajak  masak sesama. Yang syok nya apa dibeli dah lengkap dengan menunya.
1. Ikan kembung masak asam campur belimbing buluh.
2. Sayur kangkung goreng campur cendawan.
Tengah hari nanti tinggal dadar telur je.


Abang aji siap bantu sampai siap. Kak ita apa lagi menari- narilah kan. Tang tung tang tung dah siap masak.

Ni tinggal tunggu nak ampai baju je. cuaca pun suram je ni. Tak pe. Baju dah basuh dengan sabun shaklee fresh laundry ni mmg tak berbau pun. Letak lak get clean soft fabric mmg lembut dan wangi lah baju.  Mantoppp.

Pepagi tadi lepas sarapan kak ita dah telan vitamin 3 beradik tu dulu. (B complex. Vitamin c dan vitalea. ) bila umur makin meningkat ni mmg semua kena jaga. banyak perkara yg harus dilakukan. Duk rumah ni macam2 kerja juga nak dibuatkan. Tambah bila ada anak2 kecik. Kita dah kemas..aik sekejapan dah sepah balik. Normal lah tu kan. Itu lah sebab nya penting kita makan suplemen agar sentiasa sihat dan ceria.

Cite pasal stress ni. Kak ita memang syorkan setiap hari makan b complex. Apa yang best Vitamin B Complex?
Bila badan kita kekurangan vitamin B, penghasilan glucocorticoids dalam badan kita meningkat, menyebabkan perubahan sel-sel dalam hippocampus (komponen otak yg paling utama) menyebabkan fungsi otak terganggu. Keadaan ini menyebabkan badan kita semakin lemah dalam mengendalikan kortisol (hormon stress), menjadikan kita stress dan stress....

Kekurangan B complex juga boleh menyebabkan ibu yang di dalam pantang mengalami gangguan emosi atau lebih dikenali sebagai meroyan.
B com sangat penting membantu kita menjadi bertenaga dan emosi turut lebih seimbang.

Kalau rasa stress tu hakak nasihatkan ambil b complex 2 biji ok. Murah je ubat
Anti stress semulajadi ni.Sebotol RM53.70. Ada 120 biji. Stress itu sangat bahaya tau. Tak baik Untuk kesihatan kita.

Vitamin B3 yang terdapat dalam B complex membantu melembapkan dan memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering. Hahhh Nak cantik makan b complex juga. Ohh hebatnya.


Apa tunggu lagi meh mesej kak ita.
019 6550049
WakilShakleeMelaka.


#hi5shaklee
#SinergiMuslimahTerhebat(SMT)
#TsunamiShaklee
#ShakleeMelaka
#promoOmega
#vivixpilihanramai

0 comments:

Catat Ulasan