Home » , » Cara Hilangkan Batuk BerKahak Kanak-Kanak

Cara Hilangkan Batuk BerKahak Kanak-Kanak

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 6 November 2014 | 11:22 PTG

Cara Hilangkan Batuk BerKahak Kanak-Kanak

Semestinya kita risau jika anak kecil diserang demam selesema . Pasti akan ada kahak dan anak kecil bukannya tahu untuk mengeluarkannya. Bahkan berlarutan hingga sukar untuk bernafas. Bila berjumpa Doktor pastinya akan diberikan nebulizer untuk mencairkan kahak bagi memudahkan penafasan . Bukan sekali bahkan hingga 4 hari berturut turut dibawa ke klinik untuk dapatkan ubat tersebut.

Begitulah pengalaman saya dengan  kesemua anak-anak  sewaktu mereka kecil. Tetapi apabila saya sudah kenal dengan Omega Guard Shaklee maka dah tak payah risau lagi  jika anak batuk kahak ni. Pastinya saya akan bagi mereka omega Guard dan vitamin C Chewable. dan pastinya cepat sihat dan kahak akan keluar  sendiri melalui muntah dan najis mereka. 

Alhamdulillah, bila mereka mula batuk atau cuaca tak menentu hujan siang malam, saya akan bagi mereka sebiji sehari untuk redakan batuk dan mudah untuk mereka tidur malam. Anak-anak saya memang sukakan omega Guard Shaklee . Setiap hari pasti mereka akan makan sebiji. 

Omega Guard Shaklee sesuai juga untuk warga tua dan sesiapa sahaja yang ada asthma. jika dewasa makan 3 biji sebelum tidur, pasti akan tidur lena dah kahak akan cair . 

Begitulah yang terjadi kepada ayah mertua saya yang sukar untuk tidur disebabkan batuk dan semput yang dialaminya sekian lama. Setelah saya bagi makan omega 3 biji sebelum tidur alhamdulillah bertambah kurang batuk dan tidur pun lena. hingga sekarang ayah mertua saya tetap makan omega untuk sendi nya juga.

Untuk ibu hamil seperti saya juga bagus mengambil omega Guard shaklee ni, kerana baik untuk perkembangan otak baby dan membantu mengawal berat badan naik mendadak. 
Wahhh sangat bagus kan. untuk mengetahui pengambilan omega untuk mengawal berat ketika hamil, nantikan entry saya akan datang. 
jumpa nanti ye. 

Produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis untuk merawat,mengurangkan ,menghilangkan semua jenis penyakit

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya

019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia



Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan