Home » » Tips Hidup Sihat Tanpa Ubat - MY SHAKLEE EFFECT

Tips Hidup Sihat Tanpa Ubat - MY SHAKLEE EFFECT

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 8 November 2014 | 1:56 PG

Tips Hidup Sihat Tanpa Ubat- MY SHAKLEE EFFECT

Pastinya kita tertanya tanya , Boleh ke kita hidup tanpa ubat ? Kalau demam nak makan apa? Boleh ke baik kalau tak makan ubat? 
wahhh.... kita dah mula pening nak fikirkan nya . Betul tak.?

Sebenarnya kita dah ada jawapannya. Tak perlu ubat pun . kita boleh amalkan beberapa tips yang mudah. Caranya dengan mengamalkan makanan seimbang dan berkhasiat, pastikan tidur yang cukup , minum air masak sekurang 8 gelas sehari. dan pastinya akan sihat semula. kerana sel sel kita akan tumbuh dengan sihat. penyakit pun akan susah untuk hinggap kerana imun badan kita sudah kuat.

Sudah Semestinya Mengamalkan Vitamin Semulajadi

Pengalaman saya yang sudah mengamal kan vitamin shaklee sejak dalam pantang anak ke 3 , hampir 3 tahun yang lepas amat , memberi kesan baik kepada kesihatan kami keluarga . Sebelum ni tangan dan kaki saya mudah sakit , lenguh dan kebas. 
Setelah saya mengamalkan makan set berpantang Shaklee iaitu ostematrix . ESP , B complex . Alfalfa . Vitamin C dan vitalea . Segala lenguh dan sakit sendi makin kurang. Dan jarang demam. Jika kita demam hanya perlu makan vitalea. B com dan vitamin C sahaja. 

Sekarang dengan hamil anak ke 5 saya masih lagi konsisten makan vitamin shaklee. dan boleh saya katakan bahawa dengan umur saya 37 tahun dan sadang hamil 4 bulan setengah , saya masih mampu menguruskan rumah dan anak anak.Berbeza rasanya ketika saya hamilkan anak Yang sulong dan no 2 , walaupun masih muda ketika itu tetapi badan sakit- sakit dan kurang bertenaga.

Sekarang saya sudah ajar anak-anak makan vitamin mengikut usia mereka. dan saya boleh nampak ketara apabila kami jarang ke klinik. InshaAllah dengan mengamalkan cara hidup sihat dan konsisten makan vitamin shaklee yang semulajadi , kita percaya bahawa kita mampu untuk mengubah tahap kesihatan kita lebih baik.

Dan perlu saya ingatkan , sekiranya kita sudah makan ubat untuk penyakit Kencing manis, darah tinggi dan sebagai nya, nasihat saya elok berjumpa dengan doktor dan minta nasihat dari mereka.

Saya kongsikan mereka yang sudah berjaya hidup sihat tanpa ubat

Seronok bila kita baca testimoni mereka yang sudah berjaya mengubah hidup mereka dengan gaya hidup sihat . 

 Sakit Kepala - sakit sendi 

 Demam selesema - gastrik - elergik

 demam- batuk- sembelit- sakit kepala - resdung

Demam - gastric - migrain - selesema

 kolestrol- selesema- demam - sakit sendi

 Batuk - ibu hamil - anak sembelit

Anak sembelit - gastrik - demam selesema

 Demam - sakit kepala-selesema- travel jauh



Produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis untuk merawat, mengurangkan , menghilangkan semua jenis penyakit

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya
019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia



Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan