Home » » Statistik Warga Emas Terpinggir Bertambah!!!

Statistik Warga Emas Terpinggir Bertambah!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 31 Mac 2017 | 12:17 PG

Statistik Warga Emas Terpinggir Bertambah!!!

Statistik dilakukan oleh pihak UPM menganggarkan bahawa warga tua 100,000 dipinggirkan sehingga 100,000. Kesian kan.


Realiti kehidupan kita sekarang ni, Kebanyakan Anak2 pun cukup makan je. Nak sara keluarga sendiri lagi , Malah ada yang berminta2 lagi duit dari mak ayah mereka. Ini pun kesian juga.

Sejak masuk umur 40an, ini lah yang selalu kak ita dan abang aji fikirkan. Bincang2 bagaimana nak menambahkan lagi wang simpanan dan mengumpul hartanah untuk kemudahan kemudian hari.

Belum terlambat lagi untuk kita buat persedian awal , yang penting harus berjimat sementara ada dan berbelanja ala kadar , tambah akan datang banyak lagi keperluan nak di belanjakan, anak2 yang masih belajar  dan perbelanjaan harian.

Alhamdulillah peluang cerah dengan biz shaklee. Yang bagusnya kita dapat menjaga kesihatan kita . Minta2 bila usia kita makin meningkat kesihatan kita juga baik. Belanja perubatan sekarang juga makin mahal betul tak ?

Jadi dari sekarang kita gunakan perbelanjaan sedikit untuk beli supplement terbaik iaitu shaklee, dan jangan lupa kita juga mampu jana pendapatan yang lumayan dengan shaklee. Nak makan vitamin free ada caranya. 😘

wasap 6019 6550049
Siti Rozita Othman
Wakil Shaklee anda
ID: 866295

0 comments:

Catat Ulasan