Home » » Bisnes Yang Sesuai Untuk Suri Rumah Dan Semua

Bisnes Yang Sesuai Untuk Suri Rumah Dan Semua

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 14 Mac 2017 | 7:13 PTG

Malam nanti nak pi suping barang2 nak bawak bekal pi terengganu sabtu nanti. Abang aji kata macam nak pi berkelah pulak . Habis semua nak bawa. Maklum ler 5 anak . Kena lah bawa makanan lebih sikit kan.

Tak pe. Malam ni kak ita belanja . Sebab harini bonus shaklee dah masuk...syukur alhamdulillah.

Teringat beberapa tahun lepas masa mula2 bisnes shaklee dapat bonus rm 40 lebih. Punyalah seronok. Yelahkan sebelum ni dapat gaji pastu bila dah berhenti kerja hanya potongan gaji suami je masuk tiap bulan. Itu yang seronok bukan main bila dapat duit sendiri .

Mana tidaknya suri rumah macam saya ni dulu fikir hal2 dalam rumah je. Nak uruskan hal anak2 . Masak . ikutkan kerja rumah memang tak pernah sudahkan.

Tapi bila dah berkecimpung dalam Bisnes shaklee lebih luas rupanya. Nak tau tak. Sebenarnya Dari dalam rumah pun boleh bantu keluarga menjana pendapatan yang bagus tanpa perlu tinggalkan anak2 dan kerja rumah pun selesai dengan baik.

Tambah lagi kita membantu tahap kesihatan bertambah baik. Saya nampak sendiri perbezaan antara anak2 saya yang sebelum kenal shaklee dan makan shaklee. Sekarang memang jarang sekali mereka ke klinik.

Bisnes shaklee untuk semua golongan boleh lakukannya. Kerana kita boleh mengunakan sistem online mahupun offline. Terus kepada penguna. Tanpa perlu stok yang banyak.

Dalam team saya ada ibu yang berkerja pelbagai bidang . Maksudnya untuk berjaya dalam bisnes shaklee kita serumpun. Tak kisah sama ada anda sudah berkerjaya atau pun surirumah seperti saya , kita hanya perlukan usaha dan semangat yang kuat untuk terus berjaya. Kami sedia membantu untuk bersama berganding bahu mencapai matlamat yang diingini.

Rasulullah S.A.W pernah bersabda:
"Sebaik-baik manusia ialah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain."
(Riwayat al-Baihaqi)

Kita ubah dan usaha untuk berjaya dunia dan akhirat lebih lagi. Kerana disana tempat kita kekal selamanya.

Sila masuk laman web saya
Kelebihan daftar keahlian

untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kelebihan menjadi ahli shaklee.
Sedia untuk join shaklee boleh mesej saya. Saya sedia membantu untuk pendaftaran.

mari kita amalkan suplemen shaklee untuk kesihatan badan kita. Ingat keluarga tersayang , ingat shaklee. ❤

Jom hadiahkan vivix untuk yang tersayang. Rugi tak beli bulan ni. Ada set detox lagi.

Wasap : 60196550049
Siti Rozita Othman
ID shaklee: 866295

1 comments:

  1. betul kak..best buat biz shaklee...jd surirumah bekerjaya beza dgn jd surirumah je..rumahtangga lebih teratur dan kita lebih tenangkan kak..Alhamdulillah :)

    BalasPadam