Home » » Kelebihan Daftar Keahlian Dan Jana income lebih Dengan Shaklee

Kelebihan Daftar Keahlian Dan Jana income lebih Dengan Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 8 Mac 2017 | 5:31 PTG

Kelebihan Daftar Keahlian Dan Jana income lebih Dengan Shaklee 


Dalam bisnes shaklee banyak mengajar kita erti kesabaran , keyakinan yang tinggi. Semangat juang dan tabah dalam segala situasi. Dalam Bisnes juga mendidik hati agar kita sentiasa berlapang dada. 

Kak ita mula kenal dan makan supplemen Shaklee 6 tahun yang lalu. Dari awal pembabitan tak tahu apa2, malu gilew.. dan belajar dari mentor hingga sekarang masih lagi belajar bagaimana nak mantopkan lagi berbisnes.

Cumanya sekarang makin faham dan dengan pengalaman yang ada , in sha Allah saya berani untuk mengajar basic berblog, buat iklan dan coaching. kak ita akan ajar dan fahami situasi terutama para surirumah/sesiapa sahaja yang sedia nak income lebih. 

Dengan pendaftaran rm 69 anda telah layak masuk group Sinergi muslimah Terhebat (SMT) dan dalam masa sama turut join group besar supermom , Ireach dan Euphoria.

Jika kuat kita usaha dan berdoa , yakin dengan matlamat kita. InsyaAllah akan dipermudahkan urusan kita. Dengan shaklee tiada apa yang mustahil. Kita buat , kita dapat. 

Semoga Team Sinergi Muslimah Terhebat(SMT) terus berkembang dan teguh dalam perjuangan. Saya percaya Akan lahir berpuluh leader hebat dalam SMT . Andalah salah seorang daripadanya. Hubungi saya.

 wasap 60196550049Siti Rozita Othman
Id 866295

0 comments:

Catat Ulasan