Apa Pesakit Kanser Dan Kencing Manis Perlu Tahu!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 6 Mac 2017 | 5:56 PTG

Apa Pesakit Kanser Dan Kencing Manis Perlu Tahu!!!

SEL DAN VIVIX


Antara penyebab Sel kita mati dalam 2 cara iaitu Apoptosis (sel mati sebab sel dah tua / normal ) dan Necrosis (sel mati sebab kecederaan sel seperti kekurangan aliran darah , jangkitan penyakit dan toksin.

kematian sel adalah satu proses yang penting dalam sistem badan kita kerana ia akan menggalakkan penyingkiran sel-sel yang tidak diingini dan akan tumbuh balik sel2 baru.

Tetapi bila sel kita mati kerana Necrosis, maka sel2 itu kan berjangkit sel sel sihat yang lain atau sel yang tumbuh akan meniru balik sel2 yang telah rosak tadi. Ini tidak baik untuk kesihatan kita.

Malah boleh membawa kepada penyakit kronik atau memburukkan lagi pelbagai penyakit sedia ada. Contohnya seperti kanser. Darah tinggi . Kencing manis dan sebagainya.

Macam mana nak tahu bahawa sel itu sudah mati.???
Contoh yg paling mudah adalah kulit yang hitam pada kaki/tangan pesakit kencing manis ataupun jantung tersumbat adalah tanda2 awal sel mula rosak.


Kita nak sel2 kita yang sihat melawan balik sel2 yang telah rosak tadi. Jadi dengan terciptanya vivix boleh membantu kuatkan sel2 dan memperbaiki sel2 baru agar tidak menyerupai sel2 yang rosak.

4 mekanisma utama yang terdapat dalam Vivix ialah
1. Pembiakkan sel
2. Perlindungan sel
3.Tenaga Sel
4. Prestasi sel


Vivix Shaklee ini untuk kita semua. sebabnya kita semua ni berpotensi untuk dihinggapi penyakit dan sel-sel kita setiap hari terdedah dengan radikal bebas dan agen penuaan yang akhirnya boleh merosakkannya.

Vivix sangat digalakkan untuk di minum oleh mereka yang ada penyakit seperti darah tinggi, kencing manis. Kanser. Gout dan penyakit lain.

Sayang diri kita. Harus minum vivix setiap hari.

 http://www.wasap.my/60196550049
Siti Rozita Othman
Wakil shaklee anda.


0 comments:

Catat Ulasan