Untuk Berjaya Bermula Dari Kemahuan Diri Sendiri

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 16 September 2016 | 11:26 PG

 
"Segalanya bermula dengan diri kita". 


Ada masa rasa penat juga tapi memang tak boleh rehat lama2 . Macam enjen kereta kalau dibiarkan lama tak hidupkan , memang susah nak hidupkan semula . Silap haribulan Kena tukar baterinya.
Bila dah hidup enjin, laju boleh jalan. Kemana2 yang kita suka. Dalam masa yang sama kena hati2. Bila sampai di persimpangan, kena toleh kiri dan kanan. Begitu juga kalau sampai di persimpangan lampu isyarat. Bila lampu merah, kena berhenti. Lampu hijau, baru boleh jalan.

Dalam bisnes shaklee begitu juga.  Kalau kita ikut aturan dan ikut apa yang upline kita ajar pasti akan boleh berjaya. Kerana mereka telah melaluinya. Semua guru nak tengok kita berjaya. Begitu juga apa yang akan kita ajar pada team kita .

Dalam shaklee banyak yang saya belajar untuk tingkatkan keupayaan dan semangat diri.
Utamakan yang wajib . Solat awal waktu, doa dan usahalah hingga berjaya.

Kalau dulu masa arwah abah ada selalu juga minta nasihat dan minta doakan saya. Sekarang hanya kata2 yang di tulis nya dalam diarinya menjadi ingatan penguat semangat saya. Al fatihah untuk abah Othman bin Mat.


----------------------------------------------------------
Ingin bersama dengan Team leader saya. Ayuh mesej saya.

019 6550049 ITA
Wakil shaklee

fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah

#hi5shaklee
#tsunamishaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#promoEsPdanVitaminC
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji

0 comments:

Catat Ulasan