Home » , » Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Yang Perlu Kita tahu..

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Yang Perlu Kita tahu..

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 19 September 2016 | 5:05 PTG

Apa Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee dan Kenapa Anda Perlu Jadi Ahli dalam group kami iaitu Sinergi muslimah Terhebat. (SMT)



1. Dapat harga ahli dengan diskaun lebih 20% berbanding dengan harga runcit.

2. Dapat keuntungan runcit atas jualan setiap kali anda jual produk Shaklee kepada orang lain.

3. Bonus prestasi iaitu point bagi setiap item yang dibeli dikumpulkan selama sebulan.  Bonus ini nilainya antara 5 – 21%. Bonus ini akan ditukarkan kepada cash pada setiap pertengahan bulan berikutnya berdasarkan jumlah jualan pada bulan tersebut. Jika anda sebagai ahli berdaftar dan beli produk untuk kegunaan sendiri pun tetap akan mendapat pulangan tunai, untung kan?

4. Bonus kepimpinan iaitu apabila ada orang lain yang mendaftar sebagai downline di bawah anda, jualan downline tersebut dikira sebagai jualan kumpulan dan anda sebagai upline bakal menerima bonus atas jualan kumpulan tersebut.

5. Bonus tambahan iaitu pelbagai bonus dan insentif yang ditawarkan pihak Shaklee seperti jumlah tajaan terbanyak, jumlah jualan kumpulan tertinggi, leadership consistency dan macam-macam lagi.  Istimewanya Shaklee ini memberi peluang kita mendapat kelebihan % kumpulan downline sehingga 6 generasi iaitu anda sebagai ‘mak’ ➡anak➡ cucu ➡ cicit ➡ciut➡ piut. 

6.Insentif Coordinator iaitu dalam Shaklee apabila anda mencapai rank atau pangkat Cordinator, anda bakal menerima insentif khas yang hanya diberikan kepada pangkat Coordinator ke atas.  Insentif ini berdasarkan jumlah jualan kumpulan keseluruhan anda berkembang.



7. Insentif Istimewa di mana setiap tahun Shaklee menganjurkan National Conference bagi meraikan kejayaan leaders dalam Shaklee.  Bukan pimpinan atasan sahaja yang dapat anugerah dan award ni, jika kumpulan anda berkembang maju dan konsisten dengan % jualan, anda juga bakal menerima award dan insentif yang Shaklee tawarkan.  

8. Insentif pelancongan iaitu Shaklee menawarkan insentif pelancungan dalam negara dan juga luar negara. Juga peluang mengerjakan umrah bagi ahli Muslim.  Insentif ini berdasarkan point yang kita dapat setiap kali dapat hasilkan leader baru, berdasarkan jumlah jualan tahunan dan setiap kali naik rank kita juga dapat point tertentu.  Memang banyak yang Shaklee kepada semua sid yang layak. Kita pun boleh dapat dengan usaha yang tak pernah puas.

9. Subsidi kereta.  Tak cukup dengan insentif-insentif yang saya sebutkan tadi, Shaklee juga menawarkan subsidi kereta iaitu jika kita dapat kekalkan % jualan bulanan dan menunjukkan peningkatan selama tempoh 3 bulan kelayakan tersebut, kita akan dapat insentif subsidi kereta ini.  Bukan dapat sebiji kereta, tapi subsidi dalam bentuk cash (diberi berasingan daripada bonus bulanan) jadi terpulang kepada kita samada nak beli kereta, nak tukar kereta atau nak sebaliknya.

Berminat untuk sama2 saya dalam team Sinergi Muslimah Terhebat dan ingin mencuba vitamin shaklee yang dijamin halal . Selamat .semulajadi dan di sukai ramai.

HUBUNGI SAYA SEKARANG;
019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka

FB :Siti Rozita Othman
fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

#hi5Shaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#tsunamishaklee
#PromoESPdan VitaminC


0 comments:

Catat Ulasan