Home » , » Set Kecantikan Shaklee Sangat Berkesan

Set Kecantikan Shaklee Sangat Berkesan

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 30 Mei 2016 | 9:50 PG

Set kecantikan


B Complex : Vitamin B3 yang terdapat dalam B complex membantu melembapkan dan memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.

Vitamin C : Sebagai anti-oksida yang melawan radikal bebas yang menyebabkan kerutan, kulit bergelambir, dan tanda-tanda penuaan lainnya. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit ( anti aging & anti wrinkle )

Vitamin E : Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti-penuaan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Ia juga berfungsi meransang kelembapan kulit semula jadi dan membantu mencegah kanser kulit.



Jika anda mempunyai masalah kulit muka yang kronik, boleh mencuba ‘vitamin booster’ untuk kulit iaitu vitamin 3 serangkai di atas yang di tambah dengan pengambilan Protein (ESP) dan GLA Complex.


Hubungi saya untuk pertanyaan dan pembelian vitamin anda 

019 6550049 Siti Rozita Othman
Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

2 comments:

  1. Set kecantikkan dan kesihatan yang lengkap. Anda dapat kulit yang gebu dan cantik . Dalam masa sama tahap kesihatan berpanjangan terjamin.

    BalasPadam
  2. Set kecantikkan dan kesihatan yang lengkap. Anda dapat kulit yang gebu dan cantik . Dalam masa sama tahap kesihatan berpanjangan terjamin.

    BalasPadam