Kelas Shaklee Di Kemunting Beach Resort , Pengkalan Balak Melaka.

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 22 Mei 2016 | 9:11 PTG

Kelas Shaklee Di Kemunting Beach Resort , Pengkalan Balak Melaka

Kelas bersama Master Norita dan suaminya antara yang saya tertunggu-tunggu sejak setahun yang lalu. Selepas saya menghadiri kelasnya pada bulan puasa tahun lepas. Sebenarnya senang aje menghubungi beliau tapi bila jumpa personal lagi syok. suka dengar colotehnya yang memberi  semangat dan dorongan dari hatinya, kerana beliau sudah 18 tahun bersama shaklee, tunjuk ajarnya melalui pengalaman beliau sendiri.


Mesti bergambar beramai2 kan. Peristiwa ini akan berlalu hanya sekeping gambar kita akan mengigati nya sampai bila2 apa yang berlaku . Banyak kenagan manis bersama mereka. Kami belajar sama2 . Kami makan bersama dan kami berusaha dengan bisnes shaklee bersama sama. Saling bantu membantu. Saling hormat menghormati dan saling sayang menyayangi.  semoga ukhwah ini berpanjangan. 

Alhamdulillah kita bukan sahaja dapat menimba ilmu , tetapi dapat juga berkumpul dengan group sendiri dan rakan2 seperjungan


Ambil sedikit masa Dr Nurul sekeluarga, bawa ke pameran artifak Nabi Muhammad SAW di Masjid Al Azim Melaka. 


Selepas makan malam kami sakan berkumpul di bilik . Terlanjur berkumpul ni, suami pun bagi peluang untuk kami berborak . Tak perasan masa cepat berlalu. Tau-tau dah tengah malam. 
Apa yang kami belajar petang tadi di bincangkan serba sedikit . InsyaAllah akan kami usaha lebih gigih dan berjaya dengan impian kami. Aamiin. 

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan