Buat duit dari rumah.....

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 3 September 2014 | 7:00 PG

Assalamualaikum....

Apa khabar hari ni?Supaya sentiasa sihat dan ceria dengan urusan masing masing.Yang sibuk di rumah alhamdulilillah dapat juga ruang membaca.Yang tengah free berehat semoga masa yang sedikit di blog ummisihatcantik.com ini beri pengisian bermanafaat.

Tak lain tak bukan tentu sahaja cerita di dalam blog ummisihatcantik.com ini kisahnya tak lari dari cerita aktiviti ummi yang bershaklee daripada rumah dengan anak anak serta urusan rumahtangga.Sekarang masing masing dalam Sinergi Muslimah Terhebat tengah heboh berblog.Mereka adalah downline yang bukan sahaja makan dan guna shaklee tetepi buat duit dengan shaklee juga.Ada sahaja kisah mereka share cerita pasal shaklee.Mana tidaknya bila hujung bulan masa bonus tentu sahaja usaha siapa yang kuat dan berkesan akan dapat bonus yang tertinggi.

Senang mereka buat duit.Mana terfikir sebelum ini.Ramai bersusah payah dengan rutin yang memenatkan ditambah masa yang lama terpaksa bersusah payah.Mereka ni pula buat apa yang mereka suka,berjumpa sesiapa atau duduk bersenang hati berfacebook duit datang.Ada sahaja yang mencari untuk vitamin dan produk shaklee yang lain.

Masa mula pos barang di poslaju Bachang Melaka beratur kadang kadang sampai setengah jam nak pos barang.Sekarang ni dah tak lagi.Van pos laju dah datang rumah.Telepon sahaja kejap nanti datang, selasai masalah.Hujung bulan bil sampai,boleh bayar macam bil letrik.

Itu pasal makin lama bisnes shaklee ummisihatcantik.com makin menjadi.Kita buat dulu lepas tu ikut kepandaian kita.Sesiapa sahaja boleh cuba cara yang sama dan macam selalu dicakap cuba dulu lepas tu kita makin pandai..Dengan sedikit usaha boleh dapat income macamana kita mahu.Yang penting sabar.Tak terus berjaya tetapi tak kan terus gagal.

Tahniah pada yang dah keluar kepompong dan yang masih bersenang senang dalam kepompong jangan lupa masa kamu pasti akan datang jadi bersiap sedia.Jangan bila dah gemuk tak jadi jadi  juga rama rama memang alamat akan dapat susah nanti.

Dan paling mudah kita cuba dulu produk shaklee.Tengok sendiri kesannya.Apa sahaja masalah tentang kesihatan ada produk boleh membantu.Lagi mudah nak share.Kalau tak boleh guna testimoni orang lain.

Pada yang nak mencuba boleh hello,jangan malu.Telepon,whatapp atau facebook mana yang mudah.



 Sebarang pertanyaa sila hubungi saya
019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia


Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

       





0 comments:

Catat Ulasan