Home » » Minum cinch shake shaklee jadi kurus !!!

Minum cinch shake shaklee jadi kurus !!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 24 Mac 2014 | 11:08 PTG

Assalammualaikum sahabat sekelian.

Hari ni saya ingin kongsikan mengenai minuman kegemaran saya setiap pagi dan malam.Memang sangat sedap dan kena dengan citarasa saya . Rasanya manis manis buah.. memang syok sangat !!!

Pasti setiap hari , kita akan tertanya tanya..minuman apakah yang sesuai untuk kita , yang segera dan kenyang berpanjangan. Memandangkan zaman kini , kita terkejar kejar dengan masa yang suntuk. 
minuman ini sangat sesuai untuk golongan yang bekerja dan juga suri rumah seperti saya,.

Dengan membesarkan 4 orang anak gadis yang comel dan baik, setiap keperluan nya harus saya sediakan. Dari awal pagi hingga ke malam..kerja rumah pasti tak de kesudahan..pastinya .cinch shake shaklee menjadi pilihan utama saya..hanya bancuh dengan air suam atau sejuk dan minum.

Cinch shaklee ada 3 perisa iaitu perisa coklat , vanila dan caffe late.kegemaran saya setiap hari adalah cafe latte..nyum nyum.

Bonusnya kita dapat membakar lemak berlebihan. Janganlah kita fikir ambil satu tin  atau sebulan minum cinch shake shaklee dan boleh buang 10 atau 20 kg berat kita..bahaya tu kan.. biar lambat asal selamat dan sihat menawan. kita harus kawal makan dan bersenam juga untuk memiliki berat badan idaman. Tepuk dada tanya selera.

set diet lengkap

Antara khasiat cinch shaklee adalah :
  1. Membakar lemak berlebihan
  2. Mengandungi serat yang tinggi
  3. Memelihara otot semasa kita mengurangkan berat badan.
  4. Membuatkan kita sentiasa kenyang berpanjangan
  5. membekalkan tenaga
  6. memberi keperluan vitamin dan mineral dalam badan kita.
  7. Tiada perisa , pewarna dan pemanis tiruan.
  8. soya yang tidak diubahsuai genetiknya (bukan GMO)

Jadi apa tunggu lagi....pilihlah cinch shake shaklee.. anda pasti berpuas hati.


diet sihat, esp

**Produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis untuk merawat , mengurangkan,menghilangkan semua jenis penyakit**

Jika Anda  Ingin info dan membuat pesanan ,sila hubungi saya :

H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.
COD : Cheng,Bukit Rambai dan Tanjung Minyak Melaka.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

2 comments:

  1. sekarang shaklee sedang promo cinch shake ni ye. segera dapatkan dari saya untuk harga yang berpatutan.

    BalasPadam
  2. sekarang shaklee sedang promo cinch shake ni ye. segera dapatkan dari saya untuk harga yang berpatutan.

    BalasPadam