Home » , » Bila RATU blog SMT dah mengamuk..bergegau SMT berblog..HEBAT !!!!!!!

Bila RATU blog SMT dah mengamuk..bergegau SMT berblog..HEBAT !!!!!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 23 Mac 2014 | 11:27 PTG

Assalammualaikum dan salam sejahtera kawan semua..

Hari ni seronok betul bila rakan biz shaklee kata nak datang kerumah.saya memang mengalukan kedatangan semua dari SMT ke rumah saya. senang nak bercerita lama-lama sambil santai santai kan.

Royanty baruddin dari klang , sanggup datang dari jauh ,sebab saya nak kongsikan sesuatu dengannya..terlanjur beliau nak balik jasin.singgah dulu di rumah saya. seronok tengok keletah kembar juga.

saya memang suka gelarkan yanty dan Dr nurul huda 'ratu blog' dalam Sinergi Muslimah Terhebat (SMT) sebab mereka memang power dalam penulisan ni. mereka memang kaki  novel.

vivix, esp terbaik
Royanty baruddin leader hebat SMT

lepas Royanty balik..Mas Ayu pulak datang. kalau mereka datang serentak, pasti gamat jadinya, apakan daya Mas Ayu baru balik kerja..Nurse tau.kecil molek je orang je.

Mas ayu ada kisah tersendiri bagaimana terjebak makan vitamin shaklee dan terus bergiat aktif.semua nya sebab inginkan kesihatan anak yang baik.

sekali jumpa pasti rindu ingin bertemu lagi.begitu juga saya dengan mereka semua. nanti kita kumpul ramai lagi ye..

saya ada impian yang BESAR dengan mereka semua,.semoga impian kami di permudahkan dan dimakbulkan. Aamiin.


set kecantikan, set kurus
Mas Ayu Amat leader hebat SMT

Ramai orang meggali perigi,
Ambil buluh lalu diikat,
Ilmu dicari tak akan rugi,
Buat bekalan dunia akhirat.

Jika Anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar kami, sila hubungi saya:

H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.
COD : Cheng,Bukit Rambai dan Tanjung Minyak Melaka.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

2 comments: