Home » , » Memang macam tu bila nak berjaya...Alhamdulillah.

Memang macam tu bila nak berjaya...Alhamdulillah.

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 18 Mac 2014 | 11:05 PG

Assalamualaikum.....

            Bila saya tanya apa khabar.......kamu jawab baik!!.......bila saya tanya lagi......kamu jawab....hebat!!!...saya tanya lagi kamu jawab.......dahsyat!!.

              Sekelip mata Tuan Amin Idris tukar cara fikir.Memang hebat dia ni,itulah kami bila bersama kengkawan downline Master Lyna dan Master Zainul dalam  Jom hebat Mega nama diberi ,mengumpul sedulur seantaro negeri....I Reach menghangat didalam diri....insyaallah success jika disungguhi....


ESP,Vivix.ostematrik,

  Selalunya kita leka dengan apa yang kita suka dan selalu buat.Walaupun resultnya tak baik untuk kita tapi manusia biasa begitulah.Jadi kita kena betulkan kedudukan kita,baru boleh sampai tempat nak dituju.
           
 Ada banyak tip yang diperolehi. Dan perkara yang biasa kita dengar pun.Tetapkan matlamat antaranya.Kalau betul matlamat kita jawapan nya kejayaan.Set target yang best dan besau.Memang le...dah buat target kena kerja lah mana boleh nongok duduk diam.Just do it.Nothing is impossible.

           Yang penting nya kesanggupan kita untuk berusaha,Sesiapa yang mahu dia yang mendapat.Terlalu banyak nikmat yang disediakan untuk kita sebenarnya.So sungguh sungguh usaha,jangan lupa doa.Dan kalau success stay humble coz takada apa yang patut disombongkan pun, pesan Tuan Amin Idris.


   Alhamdulillah dapat lagi ilmu untuk teruskan usaha kami dalam bisnes shaklee ni.Semoga ilmu yang dikongsi beroleh keberkatan untuk terus diamalkan.Lain kali abang tulis lagi.chow dulu.wassalam.

         
esp, kolagen, vitamin e, b complex bikin cantik


Lain kali abang aji  tulis lagi.chow dulu.wassalam.

0 comments:

Catat Ulasan