Home » » Saya dan puteri2 tersayang

Saya dan puteri2 tersayang

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 17 November 2011 | 2:43 PTG

Assalammualaikum...


saya ummi kepada 3 org puteri yg sangat2 cantik dan comel.
Anak saya yg sulong Aliah Maisarah (8 tahun)...setelah 6 tahun berkhawin baru saya mengandungkan Aliah Maisarah.selang setahun saya lahirkan Aliah Yusairah.(7 tahun).rapat pulak ye...rezeki dr Allah.





8.3.11..lahirnye Damia Syafiyyah yg sangat comel kat mata saye...lama saya tunggu.sebab kakak2 nye dah mula sekolah..jd boring betul duk rumah sesorang..sekarang dah ade damia...best sangat..suka layan keletahnye..


masa ni Damia 2 bulan..habis je pantang..saye dah mula buat rutin harian hantar dan jemput anak2 ke sekolah.


Sekarang Damia sudah 8 bulan...dah pandai nak merangkak..


0 comments:

Catat Ulasan