Home » » kesihatan bertambah baik dengan Vitamin Shaklee

kesihatan bertambah baik dengan Vitamin Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 28 Februari 2013 | 8:00 PTG

Assalammualaikum.hari ni genap 26 minggu 6 hari usia kandungan saya.(28/2/2013).Jadi pergi ke klinik dr Ahmad Saifuddin (mahkota medical centre) untuk minum air gula dan amik darah, doktor nak pastikan saya ada kencing manis atau tidak.

Lamanya duk menunggu.kene puasa sebelah malamnya dan esoknya amik darah, lepas tu minum air gula.sedap juga, perisa oren.lepas tu tunggu 2 jam lagi, amik darah lagi. baru saya boleh minum dan makan.

Alhamdulillah..keputusannya ..semuanya dalam keadaan sihat dan saya tak ada kencing manis dan darah tinggi.

kene minum air gula dan amik darah.

Damia pun temankan ummi.masa ni lepak kat kantin sementara menunggu 2 jam tamat.kene amik darah lagi sekali,kene tunggu sejam lagi,  baru tahu keputusannya..jadi lepas kene amik darah kali ke 2 kami terus balik.sebab nak pack2kan barang cust yang baru order.lepas solat zohor kami singgah dulu pos laju, kemudian baru ke klinik balik.
sempat sayang ummi ni bergambar
Ini Vitamin shaklee yang wajib saya makan hari2.Alhamdulillah, tahap kesihatan saya bertambah baik, tak mudah penat  dan perkembangan anak dalam kandungan saya pun baik.Sungguh berbeza sangat semasa saya mengandungkan anak2 sebelum ni.Dari sebelum kehamilan saya memang dah makan vitamin ni, jadi semasa awal mengandung, saya memang bawa vitamin ni semua ke klinik, nak tunjuk kat doktor vitamin yg saya makan. jadi doktor kata boleh teruskan dan dia tak bagi saya asid folic lagi, sebab semuanya dah ada dalam vitamin ni.hebatkan vitamin semulajadi shaklee ni.
Vitamin Shaklee
Vitamin yang wajib saya makan
 Ini sahaja ubat yang doctor suruh saya makan.untuk elakkan bayi saya keluar awal. sebabnya ,semua anak sebelum ni memang keluar awal. 27 minggu, 30 dan 32 minggu. Semoga kali ni dapat bertahan lama sikit.Alhamdulillah semua anak2 saya sihat dan cerdik2 belaka ^_^.
satu2 nya ubat yang doc saya bagi, untuk elakkan bayi saya keluar  awal.
Harap kawan2 doakan saya dan bayi saya ni ye.Walaupun dah masuk anak ke empat, tapi saya masih takut2 lagi.semoga di mudahkan semuanya nanti.

kalau kawan2 nak bertanyakan pasal vitamin shaklee dan inginkan harga yang menarik, boleh hubungi saya ye...jangan malu-malu, dahhhh semua.
wsalam.


Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, anda boleh hubungi  


H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

1 comments: