Home » , » Antara Buku Kegemaran Saya

Antara Buku Kegemaran Saya

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 8 November 2016 | 3:04 PG

Tiap kali buka buku yang sikecik pun sibuk nak membaca. Jadi kena ambil masa yang sesuai. Atau pun bagi dia buku dan pensel untuk conteng2. Tapi kadang2 ikut angin dia. Buku yang kita baca juga yang dia nak kan. 😄

Ini antara buku kesukaan saya . Kalau ada masa lapang inilah buku yang selalu saya belek2 walaupun sekejap pun jadilah, kerana saya inginkan kata2 semangat dari mereka yang pernah laluinya dan bijak tentang penyelesaian sesuatu permasaalahan. Selain buku , Majalah solusi juga adalah pilihan utama saya.


Buku Magnet Diri dan 7 Tabiat orang yang amat berkesan baru sedikit saya baca. Berulang baca untuk fahamkan maksud yang ingun disampaikan.

Terfikir juga, Betapa lama masa yang di ambil untuk penyediaan sesebuah buku itu dan bukan kerja yang mudah. jadi saya sangat menghargai ilmu yang ditulis oleh orang hebat seperti mereka.

Semoga ilmu yang baik, dapat kita amalkan dan sampaikan pada mereka yang lain.

www.ummisihatcantik.com

#TsunamiPRO20
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji

0 comments:

Catat Ulasan