Home » » Kuatkan Imun Badan , Hindari/ Pulihkan Demam Selsema Dengan Nutriferon Shaklee

Kuatkan Imun Badan , Hindari/ Pulihkan Demam Selsema Dengan Nutriferon Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 1 Februari 2016 | 8:38 PTG

Kuatkan Imun Badan Hindari/ Pulihkan Demam Selsema Dengan Nutriferon Shaklee

Assalammualaikum. 
Masuk bulan baru, semangat baru kerana promo Shaklee bulan Februari ni sangat mengembirakan kami seisi keluarga. mana tidaknya tiada lagi panadol , ubat batuk dan ubat selesema dalam rumah ni.hanya kerana nutriferon sebagai gantinya. sangat sesuai untuk kami seisi keluarga. senang di bawa kemana2. 
Rasa nya yang sangat sedap amat digemari oleh damia Syafiyyah dan Damia  Husna. 




Jom kenali manfaat NUTRIFERON SHAKLEE.. 

.

✅Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.
.
✅Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
.
✅Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
.
✅Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.
.
.
✅Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
.
✅Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
.
✅Mempertingkatkan Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
.
✅Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.



Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan

019 655 0049 Siti Rozita Othman
019 657 0049 Hj Azizan Bin Ismail


Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam SayangUmmi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan