Home » » Bilik seminar dan dewan untuk disewa juga berpeluang berjumpa mentor hebat anda.

Bilik seminar dan dewan untuk disewa juga berpeluang berjumpa mentor hebat anda.

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 6 Februari 2015 | 4:44 PTG

Assalammualaikum sahabat saya sekelian.

 Hari ini saya ingin berkongsi cerita saya mengenai pertemuan saya bersama mentor saya dan yang bagusnya beliau mempunyai bilik-bilik seminar untuk disewa. Jadi jika sahabat sekalian tercari2 tempat untuk membuat kelas atau seminar, saya syorkan untuk menghubungi beliau dan sangat berpuas hati layanan dan kemudahan yang disediakan. No.phone dan alamat saya sudah sertakan dibawah.
sekarang baca dulu cerita saya ye ^_^

Siapa dan apa kepentingan Mentor pada bisnes kita..

Dalam apa jua bidang yang kita ceburi pastinya kita memerlukan mentor atau guru yang akan mengajar kita rahsia untuk berjaya. Dan mentor kita tidak semestinya dalam bidang yang sama dan terhad kepada seorang. Mungkin boleh jadi 2 atau lebih. Kerana setiap mentor ada cara yang tersendiri untuk berjaya. Jadi disitu kita perlu rapat dengan mereka untuk mendalami ilmu yang diberikan.

Pada saya mentor akan memberikan kita lebih bersemangat untuk berjaya kerana mereka sudah menempuh dahulu pahit getirnya Sebelum berjaya dengan cemerlang . Sudah semestinya laluan itu akan kita tempuhi juga tetapi apabila ada ingatan dan tunjuk ajar pastinya kita akan lebih mudah faham . Lebih hati-hati dan tidak mudah goyang.

Didalam dunia Shaklee saya ada beberapa orang mentor yang amat saya kagumi dan pastinya saya juga ingin berjaya seperti mereka. salah seorangnya adalah master shariza yang lebih rapat kami kenali dengan panggilan master cery.


Sudah agak lama niat saya untuk berjumpa dengan beliau. Selalunya sekiranya saya ada permasalahan kami akan berhubung melalui mesej . Dan sebenarnya sudah beberapa kali juga kami berjumpa di majlis shaklee anjurkan. Alhamdulillah kali ni kami dapat berjumpa 4 mata dan lebih mudah untuk bertanya lebih lagi. Dan yang seronoknya apabila dapat juga saya menjejakkan

Dalam beliau bagi tips untuk berjaya dalam dunia shaklee sempat juga saya memerhatikan pejabat dan bilik-bilik untuk disewa kepada sesiapa yang ingin membuat kelas dan seminar. Memang luasa dan cantik. Pelbagai kemudahan ada disediakan. Pendek kata semuanya lengkap.
Sampai disini dahulu buat hari ini. Bila sendang hamil minggu ke 32 ni badan cepat letih dan saya perlukan waktu rehat yang cukup. doakan saya dipermudahkan untuk bersalin ye.

Wahh teringat pulak Bulan februari 2015 ni promo shaklee adalah ostematrik. AjHT dan vitalea. Memang sangat sesuai untuk set sendi. baiklah. Saya akan cerita mengenai set sendi pada entry akan datang. Tunguuuu ye.

Sekian . Wsalam.

Kalau nak sewa , boleh hubungi:

Faizworld Training Centre
D-12-3, Block D
Paragon Point 2, Seksyen 9
Jalan Medan PB5
43650, Bandar Baru Bangi
emel : training_course@faizworld.com
Tel : 03-89289799, 0169219110
Berikan sokongan penuh anda dengan klik LIKE
Page FB :facebook faizworld training centre

0 comments:

Catat Ulasan