Home » , , » kelas SMT hebat sri manjung perak.

kelas SMT hebat sri manjung perak.

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 15 Februari 2014 | 9:15 PTG

 Assalammualaikum sahabat sekelian. 
seawal 4 pagi  kami bersiap-siap dan bertolak ke sri manjung perak semata-mata untuk bertemu dengan warga SMT yang sangat saya kasihi.
Yang bertabah saya bangga dengan mereka ada yang sangup datang dari kl dengan menaiki bas , untuk menjayakan kelas ni. 
Royanty baruddin dan yusnita md deris memang kuat semangat mereka .sebut saja kelas di mana, kalau tiada halangan pasti mereka ada.bertuahnya saya kerana dapat berkenalan dengan warga SMT yang cukup hebat luar biasa.
cinch,alfalfa,diet sihat
Alhamdulillah.. jejak kaki juga ke sri manjung perak.seronok dapat berjumpa dengan anak cucu cicit yang selama ni berhubung melalui fb dan whatsapp sahaja, betapa saya teruja bertemu mereka,
vivix.lelaki kuat, vit e, coq health
suami-suami yang menjadi kekuatan biz kami, 


Terima kasih kepada Tuan rumah , Marieah md raya yang bersungguh-sungguh menyediakan makanan yang sedap-sedap untuk kami.
 Ainul dan suaminya  faiz, mengajar kami bagaimana melebarkan sayap biz melalui blog. memang banyak yang kami dapat belajar,marieah pun dapat blog baru yang faiz sediakan.beruntung tuan rumah ye.
leader2 hebat SMT yang hebat. 
Marieah md raya (bercermin mata), Ainul (leader hebat supermom) dan yusnita md deris (bertudung pink)

 Bila tamat pembelajaran .wajib untuk bergambar kan..akan saya simpan dalam memori kenangan ketika berada di sri manjung. rasa nak kembali lagi ke sini,

Jika Anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar kami, sila hubungi saya ;
H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.
COD : Cheng,Bukit Rambai dan Tanjung Minyak Melaka.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

0 comments:

Catat Ulasan