Bila Sinergi Muslimah Terhebat Ber Keroncong...

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 28 Februari 2014 | 8:07 PG



Antara you tube terbaik yang En Faiz dan Pn ainul hasilkan. Mereka adalah sebahagian dari group supermom. Adik beradik dalam biz shaklee juga. Terima kasih Ainul dan Faiz ^_^. sayang korang.

kali ni you tube ini khas untuk saya dan keluarga Sinergi Muslimah Terhebat saya.berulang2 kali saya tengok youtube ni..

Ini kali pertama saya bercakap depan kamera dan sangat gementar dan mengujakan.sebenarnya banyak yg ingin saya sampaikan , inshaAllah saya akan membuat petikan video mengenai perjalanan biz shaklee dan tentang produk shaklee sendiri, itu antara azam saya untuk cycle baru ni.doakan saya diberikan kekuatan untuk melakukannya ye.

petikan video ni semasa kelas di seri manjung perak.di rumah leader saya marieah Bte Md raya.yang bertambah seronok anak2 saya dari jauh pun turut datang dengan naik bas saja tau..hebat kan anak cucu saya.itu sebab saya sayang sangat warga SMT.

Jika Anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar kami, sila hubungi :

H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.
COD : Cheng,Bukit Rambai dan Tanjung Minyak Melaka.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH

1 comments:

  1. lagu keroncong memang feel, jiwa perjuangan, kesusahan, pengorbanan kita untuk anak bangsa,

    BalasPadam