Home » » MINUMAN PEMBERI TENAGA LAGI BERKHASIAT

MINUMAN PEMBERI TENAGA LAGI BERKHASIAT

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 21 Julai 2012 | 11:00 PG

Alhamdulillah ..Bulan Ramadhan yang penuh keberkatan datang kembali.Seronok sangat rasanya.Anak-anak pun tak sabar nak mula berpuasa .Memandangkan suami bekerja malam diawal ramadhan ni, jadi saya dan anak-anak saja yang akan bersahur pagi nanti. Sebelum pergi kerja tadi , sempat suami mengingatkan kami agar berniat puasa selama sebulan. InsyaAllah saya akan ingat dan lakukan pesanan suami saya .

Dalam kepala sudah terbayang apa minuman yang hendak di buat masa bersahur nanti. Sudah semestinya minuman kegemaran kami sekeluarga iaitu set Mighty 3 Gems iaitu ESP, Meal shakes dan performence .

Kami sekeluarga mengamalkan bersarapan dengan set Mighty 3 Gems. Alhamdulillah, anak-anak pun suka dengan rasanya yang lazat.


Minuman Tenaga Sepanjang Hari.

Meal shakes 

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi- buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaanya , ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin , lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian) , orang sakit , orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan bijak,.


Performance

1.Meningkatkan Daya Ketahanan badan - Memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, mengantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dengan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

2. Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan eletrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan merekan yang aktif dengan kerja harian.

3. Mencegah Penyahhidrat - mengurangkan kehausan , mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.

4. Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darahyang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Energizing Soy Protein (ESP)

1. Awet muda - Asid Amino penting untuk membina otot , kuku , rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain.Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik Untuk Hormon - Kacang soya adalah satu-satunyaa tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita.Ia membantu merendahkan paras kolestrol , mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik Untuk Prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kenser. ia memusnahkan redikal bebas didalam sel badan sebelum ia menukar sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovori, menopaus dan pembesaran prostat. 

4. Pembekal Tenagan- Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun , maka ia baik untuk kekal bertenaga , mencegah migrain, imsomnia dan tekanan. 

5. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi , kedutan dan kesan tua.

6. Membaiki Memori - meningkatkan kualiti memori , Vitaliti , dorongan seksual dan rangsangan. 

Minuman ini sangat sesuai pada mereka yang berpuasa, penyahhidratan otot dan kulit, cirit -birit,membantu tumbesaran, membekal nutrisi kepada sel tubuh, mengembalikan seri wajah,  rendah paras gula, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam dan banyak lagi.
Minuman yang sangat lazat dan pengantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga.Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.Lazat untuk menikmati oleh semua golongan.

**Produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis untuk merawat, mengurangkan, menghilangkan semua jenis penyakit.   




**Produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis untuk merawat , mengurangkan,menghilangkan semua jenis penyakit
Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, anda boleh hubungi  


H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
COD  : Sungai Udang, Masjid Tanah, Alor gajah, Jasin, Bandar melaka dan sekitarnya.
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.


Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH




0 comments:

Catat Ulasan