Home » » GLA COMPLEX

GLA COMPLEX

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 9 Januari 2012 | 8:28 PG

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA MENGASIHANI.
Assalammualaikum semua,
hari ini saya ingin kongsikan testimoni dari kak N yang juga Pengasas Group Euphoria.Saya sangat suka membaca hasil tulisan di blog beliau, membuatkan saya berkeyakinan dan bersemangat.


Dulu saya tak pentingkan sangat pengambilan GLA. Namun bila badan naik, dan bila tahu GLA membantu pembakaran lemak pada waktu malam, saya mula konsisten. Alhamdulillah titik2 cokelat ( freckles) makin berkurang dan membuatkan saya disiplin amalkan sehingga hari ini. Muka pun nampak lebih bersih, alhamdulillah. Bagi yg dah amalkan GLA, boleh makan berselang dengan vitamin E kerana dalam GLA ada vitamin E. GLA sangat sesuai dimakan oleh lelaki dan perempuan, bagus untuk menurunkan triGlyceride, kawal kencing manis, simptom PMS dan monopause, menstabilkan hormon dan membantu membakar lemak. GLA Shaklee sangat berbaloi diamalkan oleh mereka yang prihatin tentang kecantikan luar dan dalam.



*Produk ini tidak bertujuaan untuk diangnosis untuk merawat, menngurangkan, menghilangkan semua jenis penyakit. 

 Sebarang pertanyaan mengenai vitamin Shaklee boleh hubungi saya
di talian 019 655 0049 Siti Rozita bte Othman
Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH






0 comments:

Catat Ulasan