Home » , , » Anak Nak Exam? Shaklee Ada supplement Yang Sesuai Untuk Mereka.

Anak Nak Exam? Shaklee Ada supplement Yang Sesuai Untuk Mereka.

Written By www.ummisihatcantik.com on Rabu, 4 Oktober 2017 | 3:24 PTG

Anak Nak Exam? Shaklee Ada vitamin Yang Sesuai Untuk Mereka.

Assalammualaikum. Salam sejahtera. 

Sekarang kebanyakan anak anak Kita sedang Dan akan menduduki peperiksaan. Macam anak saya , kak long sedang menduduki peperiksaan SMRA yang bermula semalam ( 3 September 2017) yang akan berakhir esok . 

Jadual nya :

Bukan kak long aje yang risau, ummi Dan ayah pun risau juga. 

Kelmarin (isnin) lepas service kereta , abang aji pun ajak jenguk mereka. Seronok lah kak ita kan. Sambil tu boleh hantar sekali supplement untuk mereka berdua. 



Bila nampak kami dah Ada depan pintu asrama bukan main seronok lagi mereka. Berkejar datang. 

Kak long sekarang tengah menduduki peperiksaan SMRA untuk pelajar tingkatan 2 manakala kak Ngah sudah selesai menduduki peperiksaan SRA bulan lepas. Hanya akan exam akhir tahun lepas Naik cuti sekolah , perayaan deepavali nanti. 


Apa supplement yang sesuai untuk pelajar seperti mereka

Saya sangat galakkan anak2 saya ambil vitalea , performance drink, Vitamin C . B complex, Omega Dan lecithin. 
Kerana meraka banyak aktiviti yang dilakukan , belajar hingga lewat malam tambah tumbesaran mereka meningkat remaja jadi memang sangat penting supplement untuk mereka berdua.



Tak kenal maka Tak cinta. Alhamdulillah sejak mereka masuk asrama memang saya kirim Kan supplement kerana saya tau mereka terikat dengan aktiviti sekolah Dan asrama.  
Syukur sangat mereka setakat masih belum ke klinik untuk ambil ubat demam.  Jika demam selsema mereka Hanya makan Vitamin C . B com Dan vitalea. Alhamdulillah sangat sesuai dengan mereka. 

Tambah bila tengah exam ni, vitalea boleh bantu penuhkan nutrients yang Tak cukup oleh badan, vitamin C Bantu cepat pulihkan selsema yang kakak hadapi Dan b complex untuk hilangkan stress . Omega Dan lecithin bagus sangat untuk sel otak Dan performance drink untuk rehatkan otot2 bahu Dan juga menghalang dari kekurangan air. Cukup lengkap apa yang Kita perlukan. Semua Ada di Shaklee. 

Hanya hubungi saya untuk segala pertanyaan Dan order:

O19 655 0049 siti Rozita Othman
Sid Melaka
Pos seluruh negara


0 comments:

Catat Ulasan