Home » , » Patutlah mata tak mengantuk....sebab 'dia'!!!

Patutlah mata tak mengantuk....sebab 'dia'!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 23 Jun 2014 | 1:51 PG

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua. .

Alhamdulillah husna dah semakin sihat dari demam campaknya dan sudah semestinya dengan ragamnya yang lewat tidur dan merenggek tengah malam buatkan saya kurang tidur dan rehat.

tetapi dengan mengamalkan vitamin shaklee dan minuman cinch energi tea mix memang memberikan tenaga segera dan saya merasa cergas siangnya dan tidak mengantuk. 

tau ajelahkan bila dirumah ni bermacam kerja nak diuruskan. Tambah lagi dengan 4 anak yang semakin membesar dan berbagai ragam. pasti memenatkan dan memerlukan kesabaran. 

Bila dah minum cinch tea ni dan tau keistimewaannya baru saya share kan kepada semua,  semestinya anda pasti akan menyukainya. 

Rasanya pahit sedikit dan memang tiada gula. bagus untuk orang sakit Kencing manis . ahli sukan .mereka yang sedang berdiet dan mereka yang sibuk bekerja. 

senang je nak bancuh. cuma bancuh dalam air panas atau sejuk. senang larut dan senang dibawa kemana sahaja. 

pilihan yang tepat dan terbaik untuk mengantikan minuman Kopi,  soda atau manisan .cinch energy tea mix tanpa gluten , tiada perisa tiruan , pewarna dan bahan pemanis. 


campuran 4 jenis teh didalam shaklee energy tea mix. 

1) Matcha Green Tea Powder
disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrien yang terdapat dalam daun teh termasuk serat,  mineral,  dan antioksidan. 

2) Red Tea Extract
salah satu antioksidan yang dijumpai dalam tea merah,  yang dikenali sebagai polifenol- pejuang kanser yang kuat .Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegah kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor daripada merebak. 

3)White Tea Extract
juga dikenali Sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi daripada teh hijau. 

4) Rooibos Red Tea Extract 
Tumbuhan unik yang berasal dari Afrika Selatan , kaya dengan sebatian polifenol-antioksidan. 

dengan gabungan ramuan 4 jenis teh ni maka terhasilah Cinch Energy Tea Mix yang sangat unik dan sangat bagus untuk kesihatan yang berpanjangan. 
jesteru dengan itu amat penting untuk saya syorkan kepada kawan2 sekelian untuk mengambil minuman ini. 

untuk lebih info anda boleh hubungi saya

019 6550049 siti Rozita Othman. 
fb : CT Rozita Othman

0 comments:

Catat Ulasan