Home » » Damia Syafiyyah sudah 2 tahun

Damia Syafiyyah sudah 2 tahun

Written By www.ummisihatcantik.com on Jumaat, 8 Mac 2013 | 6:45 PTG




As salammulaikum..
Hebatnya aturan Allah swt. Kami sambut ulangtahun perkhawinan selang sehari dengan hari lahir Damia Syafiyyah.Senang nak ingat.

Damia lahir masa usia kandungan saya 32 minggu.beratnya 2.2 kg.Alhamdulillah , dia dibenarkan balik dengan saya sebab beratnya melebihi 2 kg.senang hati saya masa tu.



Damia membesar seperti kanak2 yang lain, sangat aktif dan bijak berbicara, sebelum setahun dia dah pandai sebut beberapa perkataan dan perkataan pertama yg saya ajar dia sebut adalah Allah. dan kesemua anak saya pandai sebut perkataaan Allah terlebih dahulu baru pandai sebut ayah atau ummi

Masa dalam video ni damia berumur 1 tahun 7 bulan,dia tak sihat (cirit birit) tapi aktif sepert biasa.waktu ni saya bagi dia meal shakes dan performance drink.doc tak bg minum susu sementra waktu .perfomence untuk bagi dia bertenaga dan meal shakes untuk bagi keperluan sumber vitamin dalam badan dia.

Damia sangat suka makan vitamin Shaklee, antara vitamin yang saya bagi dia adalah Meal shakes, Omega, Vita C chewable.dia jarang demam juga, kalau dia demam selesema saya akan bagi dia nutriferon dan vita C Chewble saya akan bagi 2 @ 3 biji sehari.memang tak payah makan ubat kat klinik lagi,


Vitamin IQ Kanak-kanak

Besar harapan ummi dan ayah ,semoga Damia dan anak2 menjadi anak yang baik, hafizah dan berjaya dunia akhirat.Aamin.

Jika anda berminat untuk bagi anak2 kesayangan anda dengan vitamin shaklee, jangan lupa hubungi saya ye.


Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, anda boleh hubungi  


H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman

FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.



Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan