Home » » Kelas Master Hadhatina (15/12/2012)

Kelas Master Hadhatina (15/12/2012)

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 7 Januari 2013 | 9:53 PTG

Assalammualaikum sahabat sekelian,

Hari ni saya nak kongsikan sedikit mengenai kelas yang saya hadiri sewaktu upline saya , Master Hadhatina turun ke melaka..Alhamdulillah saya ada kesempatan untuk hadirkan diri. memang best sangat, dapat jumpa master hadha, yang sebelum ni kami hanya berbual melalui hp dan fb.banyak ilmu yang saya dapat belajar dari beliau dan dapat berkenalan dengan kawan2 baru yang sama sebumbung.
yang bestnya, anak2 pun boleh ikut sekali 

saya rindu dengan icha , anak master hadha ni :)

Walaupun baru balik kerja malam, suami turut serta dalam kelas ni.

bergambar selepas habis kelas

Bila kita berkawan dengan org yang penuh dengan caj posotif, maka kita pun akan turut ikut rentaknya. saya amat berbanga dengan banyak perubahan yg berlaku dalam kehidupan seharian saya, walaupun suri rumah, saya masih mampu berniaga online tanpa terjejas pun urusan seharian saya, malah bertambah berdisiplin saya membahagikan masa saya .
Siapa sangka kan suri rumah macam saya, mampu memperolehi bonus bulanan dari shaklee sebanyak 4 angka sedangkan baru setahun jagung saya memulakan perniagaan ini. saya berazam ingin mengikut rentak master saya dan kawan2 jutawan saya yang mendapat bonus sebanyak 5 dan 6 angka. Semua itu tak mustahilkan. Tepuk dada tanya selera.
kepada kawan2 yang masih tercari2 pendapatan sampingan, jangan lupa hubungi saya  ye.

H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Shaklee Independent Distributor : ID 866295


0 comments:

Catat Ulasan