Home » » VITAMIN UNTUK RESDUNG

VITAMIN UNTUK RESDUNG

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 23 April 2012 | 10:00 PTG



Vitamin C
Resdung ialah merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit.Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka.Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.Simptom resdung ialah seperti sakit kepala, gatal-gatal, rambut gugur, hidung berair, bersin selalu, mulut berbau busuk,mata gatal-gatal,penglihatan kabur,telinga gatal,seluruh muka gatal,jerawat biasa atau batu,muka berbintik hitam,kahak banyak di kerongkong,gatal pada badan tertentu serta hidung berdarah.

Dengan pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten, ia mampu merawat penyakit resdung yang kronik tanpa perlu membuat rawatan resdung. Hanya perlu mengambil 1 kapsul sehari sudah mampu merawat masalah resdung yang anda hidapi, di awal pengambilan disarankan mengambil 2 kapsul sehari iaitu pada waktu pagi dan malam, setelah sebulan pengambilan Vitamin C, anda boleh mengurangkan pengambilan dari 2 kapsul kepada 1 kapsul setiap hari.

B-Complex
– Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.



Alfalfa
– Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE (Systemic Lupus Erythematosus ) tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka

Setelah mengamalkan Vitamin C Shaklee, anda tidak lagi mengalami masalah:

-Bersin setiap pagi

-Gatal telinga & tekak

-Mengalir cecair putih setiap masa

-Batuk berkahak

-Nafas berbau

-Gatal hidung & mata

-Sakit kepala

-Sakit gusi

 — with Zarina Nazir.
 **produk ini tidak bertujuan untuk diangnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Sebarang pertanyaan Anda boleh terus hubungi saya 
019 655 0049 Siti Rozita Bte Othman
fb Ct Rozita Othman
Salam sayang
UMMI DAMIA ALIAH 

0 comments:

Catat Ulasan