Home » » Birthday Damia Syafiyyah 1 tahun (3.3.2012)

Birthday Damia Syafiyyah 1 tahun (3.3.2012)

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 4 Mac 2012 | 3:00 PTG


Assalamualaikum.
Bila tengok tarikh 3.3.2012 ni, patut saya terasa lain je.baru saya teringat itu tarikh jangkaan bersalin untuk anak saya yang ke 4.tapi tak de rezeki saya, saya terima takdir Allah dengan redha.
Ada hikmah makngah azie nya buat tarikh ni, walaupun Tarikh lahir Damia pada 8.Mac.tapi di cepatkan sedikit.
Yang bestnya Ulangtahun perkhawinan saya pun disambut sekali.siapa sangkakan tarikh nikah saya (7.Mac).selang sehari dengan tarikh lahir Damia.
Sekarang Damia sudah pandai berdiri, memanjat dan sudah tumbuh gigi 3 batang.(2 atas, 1 bawah)
InsyaAllah, semoga anak2 saya menjadi anak yang solehah , berjaya dalam kehidupannya dunia dan akhirat dan sejuk mata memandang,
Apapun saya terima kasih pada keluarga mertua saya yang bersusah payah menyediakan semuanya.Semoga Allah membalas jasa baik mereka.


Ulangtahun Perkhawinan ke 14,
semoga berkekalan hingga ke syurga.amenn

Mak Ngah dan Damia
    
Pak Imam kesayangan kami.



zuhairi dan syifa


Noor aziah yang bersemangat buat jamuan ni.
Zuhairi baca doa selamat
mak mertua saya
Kak ngah yusairah tak sabar nak makan kek
Atam rahmah dengan Iman


ummi damia dengan mama Iman


Macam2 menu ade, nasi ayam, sambal petai dan
 daging salai masak lemak.


Cantik kek

0 comments:

Catat Ulasan