Cara Cepat Kecutkan Bengkak Tonsil

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 14 Mei 2017 | 3:59 PTG

Cara Cepat Kecutkan Bengkak Tonsil

Salam penuh keceriaan. Selamat berhujung minggu dan harini juga Hari ibu . Jadi dikesempatan ini juga kak ita ucapkan Selamat hari ibu untuk semua ibu2 agar bertambah sihat. Cantik. Manis dan ceria2 selalu.

Harini kak ita sibuk sikit mengemas rumah. Abang aji kerja, jadi kita tak kemana2 harini. Damia minta nasi lemak, disebabkan malas nak keluar, kak ita masak aje. Puas hati kan. Damia pun bukan main suka lagi makan. Bertambah2.

Kain baju pun boleh tahan banyak, sebab semalam tak belipat, jadi tangan macam sotong lah harini.

Dah petang sikit ni baru rileks sikit, sambil2 layan whatsapp, saya jengah disini.

Saya Nak share mengenai customer saya haritu yang kena sakit tonsil. Alhamdulillah setelah 3 kali makan set tonsil,  dengan izin Allah jua , sakitnya bertambah baik.

Isterinya hubungi saya minta saya cod kerana kasihan melihat suaminya yang menahan kesakitan.

Alhamdulillah beliau mengikut arahan cara makan dan sekarang sudah baik
Semoga suami ila dan anaknya sembuh dari tonsil.



Syukur sangat, hilang rasa penat bila dapat berita gembira ni dari customer saya.


Apa itu Set Tonsil Shaklee yang customer kak ita makan. ?


NUTRIFERON

VITAMIN C

GARLIC


Kawan2 nak set tonsil ni dan suplemen shaklee lain ? Hubungi saya

Whatsapp : 60196550049
Siti Rozita Othman
Wakil Shaklee anda - ID 866295

Cod sekitar jasin. Masjid tanah. Alor gajah. MITC. Klebang. Sungai udang. Cheng
Pos seluruh malaysia
#SinergiMuslimahTerhebat

0 comments:

Catat Ulasan