Home » » Kesan Tindak Balas Lepas Makan Vitamin Shaklee

Kesan Tindak Balas Lepas Makan Vitamin Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Selasa, 21 Februari 2017 | 9:52 PG

Kesan Tindak Balas Lepas Makan Vitamin Shaklee

Dari takut nak cuba sekarang peminat setia.

Ingat dulu masa saya awal2 makan alfalfa , tetiba demam dan ada ulser.  Pastu bila Makan b complex kepala jadi bertambah sakit dan makan vitamin E , keluar jerawat besar dua tiga biji.

Masa proses detox haritu saya makan DTX complex.. demam dan rasa dada  berdebar. Aikk. Apasal lak ni kan....

Jangan risau ye kalau ada alami perkara2 di atas… semua ni bukan kesan sampingan, atau kesan negatif dari makan vitamin. Tapi inilah healing crisis atau krisis pemulihan.Setiap orang tak sama healing krisisnya. Ada yang ok je bila makan alfalfa dan b complex.

Ia dapat dirasai terutama sekali oleh mereka yang baru pertama kali ambil suplemen. Ini berlaku kerana tubuh kita ni  banyak radikal bebas dan sel yang rosak. Bila kita ambil vitamin, tubuh kita mula membebaskan toksin dan membina semula sel-sel tubuh yang sihat.

Ini adalah tindakbalas normal. Kalau ada alami demam , pening , ruam , jerawat , dada berdebar2 ,  ia adalah petanda yang sangat bagus. Maknanya sistem badan dah mula bekerja untuk menjana sel-sel baru yang baik.


Proses pemulihan ni bermula dari peringkat sel badan dan kesannya kelihatan pada bahagian luar badan kita. Semasa sel kita sedang buang toksin, kita akan rasa macam nak demam, sakit kepala, dan macam2 lagi. Berapa lama pun bergantung kepada individu.Dari1-2 hari dan juga ada sehingga seminggu.Dalam perubatan orang orang cina, penyembuhan terbaik sentiasa didahului dengan krisis penyembuhan.

Sekiranya anda sedang mengalami healing crisis sekarang ni, bawak bersabar dan bertenang serta bersangka baik. Healing crisis adalah petanda yang sangat bagus. Bila toksin semua dah keluar, badan kita akan bertambah sihat dan keupayaan nak serap nutrien pun bertambah.

Dari takut pada mulanya nak makan sebab nak hadap healing krisis sekarang alhamdulillah badan saya dah boleh terima semua vitamin ni . Alfalfa selamba je makan belas biji sekali kaub.  B complex 2 biji sehari tak tinggal. Vit E setiap malam. Lom masuk vitamin2 yang lain. Apa Yang penting kita terus kan makan vitamin dan banyak minum air .

Bulan ni promo alfalfa,ostematrix dan lecithin. Silalah untuk cuba setiap vitamin shaklee yg hebat ini. Pasti anda akan rasa seronok,bila terasa kebaikannya.

Sila hubungi saya untuk pertanyaan dan order :
019 6550049 Siti Rozita Othman
Wakil shaklee anda
www.ummisihatcantik.com


0 comments:

Catat Ulasan