Nutriferon Untuk Anak Demam

Written By www.ummisihatcantik.com on Isnin, 4 Julai 2016 | 7:05 PG

Tengah malam tadi Damia Syafiyyah kena muntah2. Sampai jam 4 pagi ummi berjaga nak pantau keadaan dia macamana. Pantas abang aji suruh bagi minum performance Drink dan nutriferon. Sebelum tu ummi dah bagi makan vitamin C chew dan vitalea for kids.

Alhamdulilah sekarang keadaanya baik. Tak muntah2 lagi. Takut juga muntah berterusan dan demam lak.
Tapi harini kena lah cuti sekolah. Rehat kat rumah. Tak tau lah apa puncanya. Mungkin makanan atau Cuaca yang tak menentu sekarang , boleh menganggu kesihatan tubuh dan pertahanan badan kita, terutama kanak-kanak dan warga tua. Akibat perubahan cuaca ini, ramai juga  yang demam , batuk dan selesema  kerana sistem pertahanan badan kita lemah.

Untuk pencegahan awal,  juga rawatan paling cepat dan efektif, saya nasihatkan bagi anak-anak dan kita sendiri  minum  air yang cukup untuk mengelakkan dehidrasi. Ini yang paling penting dalam sistem pertahanan badan.disamping itu saya galakkan bagi vitamin untuk bantu sistem badan kita kuat melawan penyakit.

1. Nutriferon
Mengukuhkan sistem imun dan satu-satunya interferon semulajadi.Kajian menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan sistem imun secara keseluruhan. InsyaAllah bantu Mengurangkan simptom demam, batuk dan selsema.

2. Performance Drink

Meningkatkan daya ketahanan badan.
Membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal.Mencegah dehidrasi dengan mengurangkan kehausan dan mengelakkan kekeringan bendalir dalam tubuh dan Mengekalkan paras gula.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai vitamin C chew dan vitalea kids dan
Ingin menghadiahkan kepada anak2 kesayangan dan orang tersayang

Berminat untuk sama2 saya dalam team Sinergi Muslimah Terhebat dan ingin mencuba vitamin shaklee yang dijamin halal . Selamat .semulajadi dan di sukai ramai.
HUBUNGI SAYA SEKARANG;
019 6550049 ITA


FB :Siti Rozita Othman
Web : www.ummisihatcantik.com
fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#tsunamishaklee

0 comments:

Catat Ulasan